Jump to content

Een klein probleempje.


Marc1994

Recommended Posts

Hallo,

de computer waar GTA IV stond geinstalleerd is gecrasht, ik heb het weer geinstalleerd maar ik kom niet verder dan de serial code...

Het doosje kan ik niet meer vinden, want mijn kamer was laatst opgeruimd... Ik hoop eigenlijk dat ik van iemand van jullie een serial code mag gebruiken ( je kan ze toch meerdere keren gebruiken ). Ik hoop dat iemand mij kan helpen...

Marc

Bewerkt: door Marc1994
Link to comment
Delen op andere websites

Serial codes doorgeven wordt hier niet gedaan. Als je GTA IV wilt spelen zal je dan toch echt het boekje moeten vinden (het doosje heb je niet nodig ^^) of je zal het opnieuw moeten kopen.

Wat ook kan is GTA IV downloaden en met een crack spelen, maar aangezien dit in 99% van de gevallen voor illegale doeleinden gebruikt wordt (als je het spel dus niet gekocht hebt) mogen we je hierover geen hulp geven.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... Dat is balen...

Is het mogelijk om als ik het nog een keer koop het op 2 GFWL accounts te registreren? Bv zodat je met 2 comp's in huis multiplayer kan spelen?

als je 2 versies hebt en 2 accounts is dat mogelijk ja

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... Dat is balen...

Is het mogelijk om als ik het nog een keer koop het op 2 GFWL accounts te registreren? Bv zodat je met 2 comp's in huis multiplayer kan spelen?

als je 2 versies hebt en 2 accounts is dat mogelijk ja

Hoe bedoel je 2 versies? Ik bedoel 1 serial voor bv mijn account en een account van iemand anders. Dan installatie op 2 verschillende PC's.

Dus 1 serial voor 2 GFWL accounts.

Link to comment
Delen op andere websites

Hmmm... Dat is balen...

Is het mogelijk om als ik het nog een keer koop het op 2 GFWL accounts te registreren? Bv zodat je met 2 comp's in huis multiplayer kan spelen?

als je 2 versies hebt en 2 accounts is dat mogelijk ja

Hoe bedoel je 2 versies? Ik bedoel 1 serial voor bv mijn account en een account van iemand anders. Dan installatie op 2 verschillende PC's.

Dus 1 serial voor 2 GFWL accounts.

dat is niet mogelijk, ik bedoelde 2 versies omdat je zei dat je hem nog een keer koopt, dan heb je toch 2 serials en 2 versies

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...