GekkieJ01 Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 Dit programma kennen we allemaal wel, Voetbal International. In 2008 werd VI sponsor van het televisieprogramma RTL Voetbal Insite, dat sinds die tijd onder de titel Voetbal International doorgaat. Hoofdredacteur Johan Derksen is de vaste analist, oud-international René van der Gijp schuift ook wekelijks aan op maandag en vrijdag en natuurlijk is ook vaste presentator Wilfred Genee wekelijks van de partij.Het televisieprogramma won op 21 oktober 2011 de Gouden Televizier-Ring voor het beste televisieprogramma. Vi Oranje: VI Oranje wordt sinds de zomer van 2010 uitgezonden en is de zomereditie van Voetbal International. De vaste analytici zijn de hoofdredacteur van Voetbal International, Johan Derksen, en René van der Gijp. Iedere avond ontvangen zij diverse bekende gasten die iets te maken hebben met voetbal, uiteenlopend van trainers en (ex-)voetballers tot supporters. Danny Vera & The Ordinary Men is de vaste "huisband" van het programma, maar ook wordt iedere avond een gastmuzikant of -band ontvangen. Compilaties: http://www.youtube.c...sXE1GjoYO-tM%3D Mijn mening: Toch wel een van de beste tv-programma's van de afgelopen 2 jaar. Feiten en grappen kunnen gewoon perfect gecombineerd worden in dit programma. Maar wat vinden jullie van dit programma? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 Ja en nee, Johan Derksen mag van mij af en toe echt oprotten, soms kraakt hij Hansie helemaal af, of iemand anders. Soms verpest hij de uitzending, dan zeg ik een nee. Maar Gijpie heeft toch altijd mooie humor, met Hansie Hansie erbij, geweldig programma dan. Reageren
Dr.Oppai Geplaatst: 15 april 2012 Rapport Geplaatst: 15 april 2012 (bewerkt) Ik vind het echt een geweldig programma. Ik kijk er niet elke maandag en vrijdag naar omdat ik vaak vergeet dat het op tv is maar anders wel altijd. Vooral die van der Gijp en Derksen vind ik geweldig ^^ . Bewerkt: 15 april 2012 door BoerDave Reageren
NandroDavids Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Wel Hans Kraaij in de ondertitel, maar geen Jan Boskamp? Ongelofelijk. Ik heb geprobeerd om Boskamp er nog bij te zetten, maar dat paste niet. Hij is te groot. Maar heerlijk programma dit. Leuk, grappig én inhoud. Ik herken mezelf hier dan ook nogal in. Als het kan kijk ik iedere maandag- en vrijdagavond, of ik kijk 't een dag later terug. Reageren
Leontjuuh-gta Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Ik vind t wel een leuk programma om te zien. Alleen soms vind ik het net een cabaret voorstelling. Het gaat soms iets te veel over het elkaar afkraken en de sensatie dan over het voetbal. Alleen ja het is wel altijd beter dan dat 'Studio Ajax' wat de publieke omroep op zondagavond uitzend. Daar ben ik dus al helemaal klaar mee. Reageren
>$bram$< Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Altijd vaste stek bij mij! Ik kan niet zonder VI! Reageren
xoex23 Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Ik volg het niet, maar schakel regelmatig wel in. Wat ik vind is dat johan derksen af en toe doordraait het progamma en opmerkingen maakt die niet echt geplaatst zijn. Anderzeids is dat wel vermakelijk, dus ik vraag me wel af wat ik daar van moet vinden. Voor de rest een geweldig progamma en zeker nu Van der Gijp terug is is het (voor mij dan) wel genieten. Reageren
Cabyon Geplaatst: 16 april 2012 Rapport Geplaatst: 16 april 2012 Wat een kooningaflevering weer Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 16 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 april 2012 (bewerkt) Wat een kooningaflevering weer Haha Kraaij werd weer helemaal afgemaakt. Bewerkt: 16 april 2012 door GekkieJ01 Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 17 april 2012 Rapport Geplaatst: 17 april 2012 (bewerkt) Ik kijk elke aflevering van Voetbal International, vooral om de mix van serieuze gesprekken en humoristische verhalen. De mensen aan tafel passen ook perfect bij het programma: Genee is een prima presentator, Derksen is vooral de serieuze man en is iemand die zijn mening goed kan verwoorden en Van der Gijp is de humoristische analist aan tafel. Als vaste gast is Jan Boskamp mijn grote favoriet die ze van mij apart bij elke uitzending erbij moeten hebben. Ik vind het wel irriterend dat steeds dat filmpje waarbij Hans Kraaij jr. z'n jasje op de grond gooit wordt getoond. Na een keer of drie weet ik het allemaal wel. Ook vind ik het vervelend dat Hansie Hansie totaal niet serieus wordt genomen door de rest, terwijl hij soms toch wel nuttige inbreng heeft in het programma. Maarja, wat wil je als je presentator bent van Lachen om Home Video's? Wel Hans Kraaij in de ondertitel, maar geen Jan Boskamp? Ongelofelijk. Ik heb geprobeerd om Boskamp er nog bij te zetten, maar dat paste niet. Hij is te groot. Alleen de achternamen vermelden? >>> Door Kloep: Done. <<< >>> Door NandroDavids: Dan mogen Schelvis en Van Hanegem er ook bij <<< Bewerkt: 17 april 2012 door NandroDavids Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 17 april 2012 Rapport Geplaatst: 17 april 2012 Wat een kooningaflevering weer Haha Kraaij werd weer helemaal afgemaakt. Ja, kostelijk vermaakt inderdaad, vooral dit stukje was lachen: http://www.rtl.nl/xl/#/u/5508ca28-4535-4425-990c-405dd350d05e. Reageren
Shorty_D Geplaatst: 17 april 2012 Rapport Geplaatst: 17 april 2012 (bewerkt) Kort maar krachtig "Altijd leuk om naar te kijken". Bewerkt: 17 april 2012 door Shorty_D Reageren
xoex23 Geplaatst: 21 april 2012 Rapport Geplaatst: 21 april 2012 Wat een kooningaflevering weer Haha Kraaij werd weer helemaal afgemaakt. Ja, kostelijk vermaakt inderdaad, vooral dit stukje was lachen: http://www.rtl.nl/xl/#/u/5508ca28-4535-4425-990c-405dd350d05e. Doe het dan in een staartje! Echt geniaal! Reageren
Cabyon Geplaatst: 28 april 2012 Rapport Geplaatst: 28 april 2012 (bewerkt) 'koekoek ' hahahahaha Gijpie was weer geweldig met Sierd de Vos. Bewerkt: 28 april 2012 door Cabyon Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 28 april 2012 Rapport Geplaatst: 28 april 2012 En de Poolse presentatrice, droogheid tot de max. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.