Jump to content

Videos naar iPod Nano 5G synchroniseren


MJ_Forever

Recommended Posts

Hallo,

ik wil graag videos naar mijn iPod Nano 5G synchroniseren.

Ik heb dit al geprobrobeert, maar de videos komen niet op mijn ipod.

Ik heb heb al opgezocht op internet, maar daar vond ik geen oplossing voor m'n probleem.

Wie kan me helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ga naar de instellingen van je iPod (in iTunes) en dan naar het tabblad Films. Klik bij 'Synchroniseer films' op 'Geselecteerde films' en selecteer dan handmatig de film, in plaats van dat je de hele zooi synchroniseert. Misschien dat dat werkt. :)

Weet je trouwens zeker dat de video's compatibel zijn met de iPod Nano van de 5e generatie? Deze iPod ondersteunt de volgende videoformaten: H.264-video, tot 1,5 Mbps, 640 op 480 pixels, 30 frames per seconde, Low-Complexity versie van het H.264 Baseline Profile met AAC-LC-audio tot wel 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4 en .mov-bestandsindelingen; H.264-video, tot wel 2,5 Mbps, 640 op 480 pixels, 30 frames per seconde, Baseline Profile tot Level 3.0 met AAC-LC-audio tot wel 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4 en .mov-bestandsindelingen; MPEG-4-video, tot wel 2,5 Mbps, 640 op 480 pixels, 30 frames per seconde, Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48kHz, stereo audio in .m4v, .mp4 en .mov-bestandsindelingen (bron).

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...