Jump to content

Gta zonder poster,map en manual?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Heb laast de hele serie gekocht van gta(3,vice city,san andreas)maar er zitten helemaal geen posters,maps en manual bij kan dit kloppen?

Vond het zelf nogal raar want er zitten altijd posters bij en zo.Ze waren overigens nieuw en gesealed.

Groeten,

Rockstar.

Geplaatst:

Volgensmij zit er dat niet meer bij als je oudere gta's koopt

Oke dat is wel balen,dan moet ik maar eens kijken of ik ze nog ergens kan krijgen compleet.

Geplaatst:

In de winkels worden ze al een paar jaar niet meer met de gebruikelijke extra's verkocht. Mocht je dat er wel bij willen, kan je het beste op sites als Marktplaats zoeken.

Geplaatst: (bewerkt)

Hoe zit het eigenlijk met gta iv krijg je daar wel de posters en zo bij?en dan heb ik het over de pc versie.

Bewerkt: door rockstar88
Geplaatst:

Ja, mijn GTA IV exemplaar van een paar jaar geleden voor de PC bevat een poster plus een boekje. Ik zou het voor de zekerheid toch maar even na vragen bij de aankoop, maar bij de PC versie van GTA IV zou het gewoon erbij moeten zitten.

Geplaatst:

Van de oudere versies zitten ze er niet meer bij om 1 reden..

Er staat zoveel info over SA en Gta III op het internet zoals GtaGames + WikiGta dat het onnodig is om er boekejs bij te gaan doen..

Het bespaard geld en millieu.. al denk ik dat het vooral om geld zal draaien..

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...