Jump to content

Gta iv Games for windows live

Recommended Posts

Geplaatst:

heeey,

ik heb gta iv thuis origineel liggen.

nu had ik dus al zo beetje een jaar niet meer gespeeld en was helemaal vergeten wat mijn account was voor Games for windows live.

Dus ik dacht laat ik een nieuwe aanmaken en dan kan ik gewoon weer spelen.

Maar ik was dus even vergeten dat in live mijn key-code bij inzit o_0

dus nu zegt die dat mijn code te vaak gebruikt is.

en mijn oude account waar die officieel van is kan ik weer op (tenminste ik weet haast wel zeker dat het hem was)

Maar als ik daar op inlog krijg ik dus nu het zelfde.

Iemand enig idee hoe ik dit op kan lossen?

Want ik zou graag wel weer een keer online willen spelen.

Alvast bedankt!

Mvg,

Dennis

Geplaatst: (bewerkt)

Je kan de code maar 1 keer gebruiken.. MAAR waneer je de game un-installeerd krijg je de code terug, zodat je bijv. je game op je nieuwe pc kan plaatsen,

En staat de game niet op jouw pc.. maar op die van je broertje bijv. dan kan je het spel niet nog een keer installeren omdat de code al gebruikt is,

Dus als je het spel gekocht heb is het geen probleem om dit op te lossen,

(P.S van je eigen windows live account kan je altijd de naam en wachtwoord opvragen)

Bewerkt: door J-Fun_P

Dus in princiepe Kan ik de game weer verwijderen en dan opnieuw installeren en dan zou ik de code op mijn account die goed moest zijn in moeten kunnen vullen en dan zou die het weer moeten doen?

want nadat ik hem dus op mijn andere account van live heb gezet kreeg ik dus die fout,

later kwam ik er dus achter wat mijn oude account was

maar ik had ook nogal een gepruts met de nieuwe voorwaarden. ook 1 van de redenen dat ik dus een ander account aanmaakte. als ik bij de voorwaarden op oke klikte dan moest ik een ouderlijk account aangeven en dan zou die weer goed zijn, Mijn god ik weet niet meer wat dat allemaal was lol :)

EDIT :

heb het geprobeerd, maar ik kan het niet voor elkaar krijgen nadat ik code in mijn andere account had ingevuld van live kan ik niet meer op de orginele.

is er niet ergens een helpdesk van gta?

En ik wil op 1 of andere manier wel bewijzen dat ik de gta egt orgineel heb dan weten jullie ook zeker dat jullie iemand helpen met de gta egt origineel :)

Bewerkt: door dennis12345
Geplaatst:

Daar heb je de Securom revoke tool voor, even googlen. daarmee kun je op een computer, ook al is iv gedeïnstaleerd, de code de-activeren en op een andere computer weer installeren

ik zal is proberen

Weer geprobeerd, opnieuw geinstaleerd, maar zodra ik inlog op games for windows live, zegt die : kan niet aanmelden omdat je het gebruik hebt overschreven op basis van je productsleutel.

dit alles komt omdat ik op het verkeerde account dus inlogde.

ik krijg mijn sleutel maar niet terug. :S

>>> Door Guardian1980: Volgende keer even de " Bewerken"-knop gebruiken, dan hoef ik mijn magische moderator-krachten niet te gebruiken ;)<<<

EDIT :

Met alle moeite heb ik een nummer gevonden van Rockstar Nederland voor support.

http://support.rockstargames.com/entries/479492-rockstar-games-technical-support-contact-info

en dan onderaan.

PS : Guardian1980, haha sorry, had het uiteindelijk wel gezien maar kan zoverre ik weer mijn eigen bericht niet verwijderen ahah

Bewerkt: door dennis12345

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...