Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ziet er cool uit :tu:

Misschien bij die man iets donkerder, voor de rest helemaal goed/mooi/cool/noem maar op xD

Bewerkt: door nyltje
Geplaatst:

Ik zie dat je qua effecten echt vooruit gaat met je designs, leuk om te zien! Wat me daarna gelijk opviel, is het feit dat er een border om heen zit die (imo) er niet helemaal omheen past. Ik vind dat een beetje een gemiste kans. De effecten zien er leuk en ''sparkly'' uit, de ripple komt goed tot zijn recht. Om wat diepte te creëren had je misschien ook nog de boom linksachter je render een beetje kunnen blurren, zodat je render iets meer naar voren komt. De boomstam rechts vind ik ook een hekelpunt, deze kan je niet echt wegblurren om de aandacht naar de render te laten gaan. Gebruik in plaats daar van eens de clone stamp tool, dit kan er voor zorgen dat de boom iets meer met de achtergrond mee gaat, hij wordt letterlijk in de achtergrond versmolten. Ook had je de boom in de originele stock al weg kunnen smudgen om dat te voorkomen, maar ik weet hoe vervelend dat is als je opnieuw moet beginnen, de clone stamp tool is hier waarschijnlijk de oplossing. Probeer vervolgens eens de sharpen tool boven de render uit en werk wat met de burn/dodge tool boven de render, om deze er extra uit te laten springen. Verder zou ik het nog leuk vinden om een paar adjustments als vibrance en Brightness/contrast te zien, vooral met oog op het contrast en de kleuren. Dat zorgt er voor dat de kleuren er net iets meer uit springen.

Zoals al gezegd, je gaat echt vooruit man.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...