Jump to content

SAN Fierro Snapshots


jeffrey7899

Recommended Posts

Ik ben nu bezig san andreas voor 100% uit te spelen, Ik moet alleen nog de tags en de snapshots en met de snapshots ging het mis.

Ik heb al 49 gedaan en moet nog 1, ik weet zeker dat het die is die in forster vallay ligt, die aan het oostkant (winkercentra) Maar ik zie die niet liggen. IK keek in mijn gallerei en die foto stond er ook niet tussen. Maar toch is die er niet en ik heb GEEN zin om langs alle te gaan en te controleren. kan iemand mij helpen?

Link to comment
Delen op andere websites

Ja, er schijnt niks, en van die meerdere topics was een ongeluk

>>> Door Thundercover: De andere twee topics heb ik voor je verwijderd. :)<<<

Bewerkt: door Thundercover
Link to comment
Delen op andere websites

Het is een bug die nog wel eens wil optreden, dat deze snapshot niet verschijnt. Helaas maar waar, je zal dan dus geen 100% kunnen halen, omdat je stats op 49/50 blijven staan. Voor zover ik weet is er geen tool die dit kan verhelpen.

Link to comment
Delen op andere websites

Er is meende ik wel een tool ergens op het internet waarmee je je stats kan aanpassen. Hiermee kun je waarschijnlijk wel de stats van de snapshots op 50 zetten als die ene snapshot bugt. ;) (Het is echter wel op eigen risico)

Link to comment
Delen op andere websites

het was eigenlijk mijn foutje, ik was boven de snelweg wat de walkthrough zij bij een andere en ik heb de verkeerde gefotografeerd. Dus net eentje achter die die ik dacht, ging ik die zoeken en heb ik hem gevonden! en ik heb nu 100% uitgespeeld.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...