Puma Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Vijfde/zesde poging tot het ontwerpen van een fatsoenlijk logo voor m'n band. Heb veel zitten klooien met de compositie, overlappingen, borders, kleuren, minieme kleursverschillen en de elementen op de achtergrond en na drie uur (vanaf nul) ben ik hierop uitgekomen. Wil nog niet zeggen dat dit het eindresultaat wordt (of dit 'm überhaupt wordt, is ook maar de vraag), want ik ben benieuwd wat jullie er nog aan zouden veranderen. Anyway, hier is 't logo: http://i45.tinypic.com/e9u5gy.png Logo is gemaakt met SketchUp (was de enige manier waarop ik de verhoudingen in de borders etc. mooi kon krijgen, aangezien ik nooit met Photoshop heb gewerkt). De bandnaam is overigens 'Dehaze' en dit spreek je uit als 'dieheez'. We maken rockmuziek, lichtelijk progressief, wat grofweg een mix tussen Muse, Iron Maiden en Red Hot Chili Peppers inhoudt (achtergrondinfo om te kijken of jullie het logo daarbij vinden passen). Graag jullie ongezouten meningen . ___________________________________________ Onderhand een volgende versie gemaakt.. (kijk niet naar de afwerking, was een snel proefje) http://i50.tinypic.com/157ocpt.png Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 (bewerkt) Ik vind de eerste plaatje op de topic er cool uitzien omdat ik de style erg vind lijken op die van de Gta radio logos Als je de witte randjes weg zou halen en die gele achtergrond wit zou maken lijkt het net Radio X of Bounce FM Bewerkt: 26 april 2012 door JFun-Productions Reageren
Puma Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Lol. Opzich heb je wel gelijk . Heb nog twee andere versies gemaakt, wat minder plat en de eerste 'E' wat duidelijker gemaakt: Reageren
JFun-Productions Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 (bewerkt) Heb nog twee andere versies gemaakt, wat minder plat en de eerste 'E' wat duidelijker gemaakt: Ik vind die blauwe erg mooi.. Pak plaatje 1 van je topic.. maak dat gele rondje wit en plak die nieuwe blauwe naam er op zonder die 2 licht zwarte strepen achter de naam, Bewerkt: 26 april 2012 door JFun-Productions Reageren
Puma Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Wit is niet mooi, heb ik al geprobeerd . Reageren
BoerTijger Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Lol. Opzich heb je wel gelijk . Heb nog twee andere versies gemaakt, wat minder plat en de eerste 'E' wat duidelijker gemaakt: Deze vind ik persoonlijk mooier dan die eerste, die eerste vind ik echt verpest namelijk door die cirkel in de naam. Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Het is óf het leeftijdsverschil, óf de muziekkennis... Maar het genre waar jullie toe behoren, daar vind ik het eerste logo in je openingspost toch echt veel beter op aansluiten. Het associeert aan de LP's van vroeger, en LP's associeer ik met de tijd dat muziek altijd nog muziek was, zeg maar de tijd voor de massale intrede van tonen uit synthesizers en keyboards in de rockmuziek. Ik vind die gradient in de laatste twee, de rode en de blauwe, ook totaal niet passen bij het genre. Die eerste daarin tegen is degelijk, verwijst naar betere tijden in de muziek, is in één oogopslag te lezen en is rustig om naar te kijken, het trekt aan om de naam te lezen. Die andere twee vergen daarvoor veel te veel inspanning en knallen i.m.o. te veel. Just my two cents. Reageren
Flitskikker Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Het eerste dat mij opvalt is dat de H erg smal is en afspatiëring tussen de H en A te groot is. Wellicht kun je daar nog wat aan sleutelen? Reageren
Puma Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Het eerste dat mij opvalt is dat de H erg smal is en afspatiëring tussen de H en A te groot is. Wellicht kun je daar nog wat aan sleutelen? Dat is bewust gedaan ? Rest: bedankt voor jullie commentaar ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.