marlenn Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 Wie heeft een volledige save-game voor pc met turtial? want deze lukt niet bij mij. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 Hier kan je savegames downloaden voor de PC. Verder kan ik weinig kaas maken van je post. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 25 april 2012 Rapport Geplaatst: 25 april 2012 Bij elke savegame door mij gepost (alle savegames op één na) zit ook een readme met daarin een uitleg hoe je de savegame installeert. Mocht je er nog problemen mee hebben, zeg dan duidelijk waar die zitten, want ik ga niet gewoon de hele tutorial herschrijven. Reageren
marlenn Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Bij elke savegame door mij gepost (alle savegames op één na) zit ook een readme met daarin een uitleg hoe je de savegame installeert. Mocht je er nog problemen mee hebben, zeg dan duidelijk waar die zitten, want ik ga niet gewoon de hele tutorial herschrijven. Ik voeg bij documenten de de savegames map toe en zet daarin de 100% savegame erin, maar als ik hem opstart doet die het niet, ik heb het ook geprobeerd om in de orginele map te zetten, maar dat werkt ook niet. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Je hebt XLiveLess geïnstalleerd? Je zet de savegame in de map Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\? Je hebt de savegame eerst uitgepakt? Wat bedoel je dat de savegame het niet doet? Kan je de savegame wel zien en wil die niet laden, zie je je oude savegames nog? ...? Reageren
marlenn Geplaatst: 26 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Je hebt XLiveLess geïnstalleerd? Je zet de savegame in de map Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\? Je hebt de savegame eerst uitgepakt? Wat bedoel je dat de savegame het niet doet? Kan je de savegame wel zien en wil die niet laden, zie je je oude savegames nog? ...? Euhh, xliveless heb ik geístaleerd en erin gezet, ik heb de savegame ook uitgepakt. Ik speel eigenlijk geen missies, dus ik zie de andere ook niet. of moet ik dan elke missie erin zetten? Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 >>> Door Hanneswasco: De berichten betreffende installatie van een savegame gesplitst naar een nieuw topic.<<< Start eens een nieuwe game en save in je eerste savehouse. Kijk daarna in de map Mijn Documenten\Rockstar Games\GTA IV\savegames\ of er een savegame bijgekomen is. Als dit niet het geval is dan is XLiveLess waarschijnlijk verkeerd geïnstalleerd. In dat geval zou ik graag een screenshot zien van je GTA IV map (C:\Program Files\Rockstar Games\Grand Theft Auto IV) waarop alle bestanden te zien zijn. Heb je trouwens de nieuwste patch al geïnstalleerd? Ik dacht niet dat het iets uitmaakte, maar je weet maar nooit met GTA IV. Reageren
sebasss12 Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Geplaatst: 26 april 2012 Ik wil me ff melden ik heb m een paar keer geholpen. Maar hij heeft xliveless in de map staan C:/Rockstargames/GTA iv in die path dus de installatie map. De savegame heeft hij staan in de map C:/documenten/rockstargames/gtaiv/savegames. Hij heeft het precies hetzelfde als ik heb staan en dezelfde savegame en xliveless,en bij mij werkt het prima? Dus het probleem zit ergens anders. Reageren
marlenn Geplaatst: 27 april 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 27 april 2012 (bewerkt) Vraag me niet hoe, maar ik verwijderde de savegame map uit de GTAIV map en hij doet het :dans: :dans: :dans: Heel erg bedankt! ----------------------------------------------------------------------------------------- Huh hij doet het nu opeens niet meer. -----------------------------------------------------------------------------------------\ En nu weer wel Bewerkt: 27 april 2012 door marlenn Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.