Jump to content

savegame


DE_GROTESMURF

Recommended Posts

hallo mensen,

ik heb een gta sa 1.0 (downgrade)

ik heb een 100% savegame in mijn userfiles gezet, maar als ik het spel start en naar 'load game' ga dan staat ie er wel maar als ik er op klik en hij is geladen crasht ie en staat er 'gta.exe werkt niet meer' ofzo.

kan iemand me helpen alvast bedankt

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij je spel gedowngrade hebt en je er zeker van bent dat je spel versie 2 is, dan moet je gewoon savegames van versie 2 gebruiken. Het enigste wat er d.m.v. de patch gebeurd is dat je kan modden, maar je blijft dezelfde savegames gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

Als jij je spel gedowngrade hebt en je er zeker van bent dat je spel versie 2 is, dan moet je gewoon savegames van versie 2 gebruiken. Het enigste wat er d.m.v. de patch gebeurd is dat je kan modden, maar je blijft dezelfde savegames gebruiken.

ok maar ik heb nu een versie 2.0 savegame er in gezet maar hij crasht nog steeds.

weet je hier mischien ook meer van?

Bewerkt: door DE_GROTESMURF
Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen,

ik heb een gta sa 1.0 (downgrade)

ik heb een 100% savegame in mijn userfiles gezet, maar als ik het spel start en naar 'load game' ga dan staat ie er wel maar als ik er op klik en hij is geladen crasht ie en staat er 'gta.exe werkt niet meer' ofzo.

kan iemand me helpen alvast bedankt

Dan komt natuurlijk de veelgestelde vraag: heb je sa iligaal of legaal?

Daarnaast kun je misschien iets als compact.exe gebruiken.

Link to comment
Delen op andere websites

hallo mensen,

ik heb een gta sa 1.0 (downgrade)

ik heb een 100% savegame in mijn userfiles gezet, maar als ik het spel start en naar 'load game' ga dan staat ie er wel maar als ik er op klik en hij is geladen crasht ie en staat er 'gta.exe werkt niet meer' ofzo.

kan iemand me helpen alvast bedankt

Dan komt natuurlijk de veelgestelde vraag: heb je sa iligaal of legaal?

Daarnaast kun je misschien iets als compact.exe gebruiken.

Ik heb gewoon netjes me gta in de winkel gekocht ik heb wel mods geinstalleerd kan het daar aan liggen?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...