DE_GROTESMURF Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2012 hallo mensen, ik heb een gta sa 1.0 (downgrade) ik heb een 100% savegame in mijn userfiles gezet, maar als ik het spel start en naar 'load game' ga dan staat ie er wel maar als ik er op klik en hij is geladen crasht ie en staat er 'gta.exe werkt niet meer' ofzo. kan iemand me helpen alvast bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2012 Heb je een savegame van 1.00? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 april 2012 Als jij je spel gedowngrade hebt en je er zeker van bent dat je spel versie 2 is, dan moet je gewoon savegames van versie 2 gebruiken. Het enigste wat er d.m.v. de patch gebeurd is dat je kan modden, maar je blijft dezelfde savegames gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DE_GROTESMURF Geplaatst: 27 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2012 (bewerkt) Als jij je spel gedowngrade hebt en je er zeker van bent dat je spel versie 2 is, dan moet je gewoon savegames van versie 2 gebruiken. Het enigste wat er d.m.v. de patch gebeurd is dat je kan modden, maar je blijft dezelfde savegames gebruiken. ok maar ik heb nu een versie 2.0 savegame er in gezet maar hij crasht nog steeds. weet je hier mischien ook meer van? Bewerkt: 27 april 2012 door DE_GROTESMURF Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
xoex23 Geplaatst: 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2012 hallo mensen, ik heb een gta sa 1.0 (downgrade) ik heb een 100% savegame in mijn userfiles gezet, maar als ik het spel start en naar 'load game' ga dan staat ie er wel maar als ik er op klik en hij is geladen crasht ie en staat er 'gta.exe werkt niet meer' ofzo. kan iemand me helpen alvast bedankt Dan komt natuurlijk de veelgestelde vraag: heb je sa iligaal of legaal? Daarnaast kun je misschien iets als compact.exe gebruiken. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DE_GROTESMURF Geplaatst: 27 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 27 april 2012 hallo mensen, ik heb een gta sa 1.0 (downgrade) ik heb een 100% savegame in mijn userfiles gezet, maar als ik het spel start en naar 'load game' ga dan staat ie er wel maar als ik er op klik en hij is geladen crasht ie en staat er 'gta.exe werkt niet meer' ofzo. kan iemand me helpen alvast bedankt Dan komt natuurlijk de veelgestelde vraag: heb je sa iligaal of legaal? Daarnaast kun je misschien iets als compact.exe gebruiken. Ik heb gewoon netjes me gta in de winkel gekocht ik heb wel mods geinstalleerd kan het daar aan liggen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sammie_GTA Geplaatst: 27 april 2012 Rapport Share Geplaatst: 27 april 2012 Kan er inderdaad aan liggen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DE_GROTESMURF Geplaatst: 28 april 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 28 april 2012 Maar wat is dat compact.exe ofzo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.