Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 1 mei 2012 Rapport Geplaatst: 1 mei 2012 Ik heb sinds een paar dagen Windows 7, omdat ik uitgekeken was op Vista en daarnaast de ondersteuning beëindigd is voor die Windows-versie. Ik ben nu op zoek naar een leuke achtergrond dat mooi aansluit bij de Windows 7-functionaliteit (Aero bijv.). Het is echter aan jou de keuze wát het voor achtergrond moet worden. Type: Achtergrond Stijl: Eigen keuze Grootte: 1366 × 768 pixels Voorbeeld: Eigen keuze Tekst: Geen Rand: Geen Kleuren: Eigen keuze Render (optioneel): Eigen keuze Extra (optioneel): Wat ik graag zou willen, is dat de achtergrond kleurig is, maar toch rust opwekt (dus geen felle kleuren). Zoals eerder genoemd, moet de afbeelding aansluiten bij de features van Windows 7. Dus bijv. de Aero-functionaliteit. Wat ik ook een belangrijk iets vind, is dat de afbeelding in een zo'n hoog mogelijke kwaliteit geleverd moet worden (HD dus). Ik zou zeggen, leef je uit. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Die afbeelding zit standaard al op m'n pc met Windows 7. Die vind ik niet echt 'spectaculair'. Reageren
ikt Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 4chan's wallpaperboard Er zit ook wat minder geschikt materiaal bij, maar ach. Dat filter je er zelf maar uit. Er is keuze genoeg, dus leef je uit ♥ Mijn huidige wallpaper: Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.