Jump to content

ENB Series? Icehanger ? Betere Graphics

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo forumleeeeden :eten:

Ik zit met een paar vragen.. over ENB Series? Icehanger ? Betere Graphics Mods in GTA IV ,

& Hoop dat ik hier antwoord op mijn vragen :$

De Mods ENBSeries Mods & andere texture mods maken je GTA IV , gewoon heel stuk mooier.

Nu zie ik op internet allemaal van die filmpjes. van ENB series , Icehanger , VisualIV , en met daar bij van Stuur mij je config??

Je moet wel sterke kaart hebben heb ik al ontdenkt.. & dat er iets is met overhitting van je GPU zou kunne...

Hoe instaleer je deze mods?

Iemand ervaring met dit soort mods met zijn GTA IV & info over willen posten?

Wat doet het allemaal precies metje GPU.

Gr, Mickymous

Geplaatst:

Lees de readme.txt.

Zet hem meer aan het werk.

En leer alsjeblieft wat zinsopbouw is.

Geplaatst:

Ik zit met een paar vragen.. over ENB Series? Icehanger ? Betere Graphics Mods in GTA IV ,

De Mods ENBSeries Mods & andere texture mods maken je GTA IV , gewoon heel stuk mooier.

Nu zie ik op internet allemaal van die filmpjes. van ENB series , Icehanger , VisualIV , en met daar bij van Stuur mij je config??

Gewoon op google te vinden:

Officiële website maker icenhancer (gebaseerd op ENB series, totaalpakket)

Officiële website maker ENB Series

Je moet wel sterke kaart hebben heb ik al ontdenkt.. & dat er iets is met overhitting van je GPU zou kunne...

Niks met oververhitting bekend tot nu toe, en het zet inderdaad je videokaart aan het werk. Een sterke is handig anders loopt het spel traag.

• 1 maand later...
Geplaatst:

Iemand ervaring met dit soort mods met zijn GTA IV & info over willen posten?

Gr, Mickymous

Het installeren van deze mods is kwestie van de bestanden uitpakken in de hoofdmap.

Let op, zorg dat je wel een backup heb gemaakt. Gezien je ook bestanden gaat overschrijven.

Voor de rest kan je bij de enb series/iceenchaner de enbseries.ini aanpassen (zogenaamde config)

Dit is een tekstbestand waar je variablen kan aanpassen zoals licht/schaduw effecten en nog veel meer.

Lees wel altijd even de readme van de mods door die je gaat installeren.

Ik zelf ben nu al een lange tijd bezig met het rommelen met de settings en mods.

Mijn ervaring is dat je toch wel zelf dingen moet gaan instellen ookal download je iceenchancer of enbseries.

Ik had Iceenchancer gedownload en ik had erg veel last van overbelichting. Vervolgens ben ik in oa. de enbseries.ini de boel gaan aanpassen.

Leuk om te doen, maar kost veel tijd & mijn versie is nu niet echt het toppunt van stabiliteit.

Voor de rest heb je inderdaad een flinke Gpu nodig, gezien het inderdaad meer belast wordt.

Ik draai het hier met een Geforce GTX570 en die moet toch flink werken (geen last van overhitting)

Je kan altijd voor de zekerheid een programma gebruiken om de temp in de gaten te houden (msi burner werkt trouwens niet icm iceenchaner)

Greetz

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...