W3sl3y Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik wist niet waar ik het moest posten dus doe ik het maar in general. ik kwam dit tegen op internet. http://img96.imageshack.us/img96/3630/raremap4sj.jpg een rare SA map waar doodskoppen op staan en lijnen getekent staan van plek naar plek...mischien kan iemand even een kijkje nemen op de plekken van de doodskoppen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Froodooo Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik wist niet waar ik het moest posten dus doe ik het maar in general.ik kwam dit tegen op internet. http://img96.imageshack.us/img96/3630/raremap4sj.jpg een rare SA map waar doodskoppen op staan en lijnen getekent staan van plek naar plek...mischien kan iemand even een kijkje nemen op de plekken van de doodskoppen. Een best wel rare kaart ja, ik heb niks gezien op die plekken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ligt het aan mij of is die gigantisch onduidelijk :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mark B. Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 mischien kan iemand even een kijkje nemen op de plekken van de doodskoppen. Kun je zelf niet gaan kijken ofso? :blink: Dit is een Franse map van aparte en zeldzame dingen in San Andreas die je een keertje moet zien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Maar wat zijn dan die doodshoofden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jetse Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Het zijn gewoon rare fransen die deze kaart hebben gemaakt. :angry: Hmm jah die doodshoofden zijn wel apart jah misschien is het wel zo'n plek waar dode mensen liggen. Ik heb gehoord dat er een plek is in san andreas waar een diepe is gegrave nmet dode mensen erin misschien zijn die doodshoofden nou wl juist die plekken. Naja anders zou ik het ook niet weten. :lol: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Zijn gewoon bijzondere plaatsen waar je heen kan, meer niet Doodshoofden zijn volgens mij de "dode" steden, spookstadjes Streepjes tussen bijvoorbeeld de Dinghy betekent waarschijnlijk gwoon dat er op die 2 uiteinden een dinghy staat B) Bewerkt: 9 juli 2005 door Keepertje8 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 dat gebied heet toch "bone county"? misschien bedoelen ze dat er wel mee.. bone = bot --> schedel :rolleyes: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 zoals 2 player plekken staan der ook op.. dus plaatsen met dingen die niet op de gwne kaart staan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 vette map horrrrrrrrrrr maar zo ut niet weten heb ur zelf net ff snel geken met me jetpak marrrrrrr niks gezien hoor Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 dat gebied heet toch "bone county"?misschien bedoelen ze dat er wel mee.. bone = bot --> schedel :rolleyes: denk het niet.. want dan hadden ze andere gebieden ook wel op zon manier aangegeven... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ik heb die map eens bekeken en die map is Frans. <_< Ik vind deze map niet echt mooi,tja die doodshoofden zijn wel mooi. De echte map is veel mooier en overzichtelijker vind ik,misschien omdat ik die map meer gewend ben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 btje gta3 style.. maar de doodskoppen.. zijn 2 spooksteden(verlaten steden).... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
W3sl3y Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 mischien kan iemand even een kijkje nemen op de plekken van de doodskoppen. Kun je zelf niet gaan kijken ofso? :blink: Dit is een Franse map van aparte en zeldzame dingen in San Andreas die je een keertje moet zien nee kan niet omdat ik me oudwers gescheiden zijn en ik aar om de week gta kan spelen voor als je het zo graag wil weten mark. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricardogta Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 bij een soon doodskop licht die icce cold killa met die eene jeep el casstilo del diablo maar die andere weet ik nie ik gaa dan ff kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.