slim741 Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Ik wil mij een GTA aanschaffen (wie niet) Maar ik kan ni kiezen tussen de five of san Andreas Ik zou voor de five gaan omdat die waarschijnlijk beter is Maar san Andreas kost minder voor mijn eerste GTA spel >>> Door Jacky-2007: Uit forum GTA V verplaatst naar hier. <<< Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 En je speelt op PC, Ps3, Xbox 360? Reageren
Bassieboy35 Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 GTA V is nog niet uit , GTA SA is een leuk spel om mee te beginnen maar GTA IV is niet veel duurder (€15 euro kost die op het moment) en is ook een aanrader om te kopen . Reageren
ajaxjeroenajx Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Gewoon Gta: EFLC halen, vandaag binnen gekregen en hij is ongeloofelijk vet... Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Als je hem voor de PlayStation 3 of Xbox 360 wilt hebben kan je beter voor GTA IV gaan. Dit om alvast in de stemming te komen voor GTA V. Daarnaast heeft GTA IV ook twee uitbreidingen die erg leuk zijn om te spelen. GTA IV kan ook wel op de pc worden gespeeld, maar dan heb je wel redelijk goede specificaties nodig. Als je iets perse op de pc wilt, en niet de goede specs hebt voor GTA IV, is GTA San Andreas ook zeker aan te raden! Reageren
myron.b Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 (bewerkt) Ik wil mij een GTA aanschaffen (wie niet) Maar ik kan ni kiezen tussen de five of san Andreas Ik zou voor de five gaan omdat die waarschijnlijk beter is Maar san Andreas kost minder voor mijn eerste GTA spel Als je met 'de five' GTA V bedoelt, die is nog niet uit. Als die uit komt wordt die heel duur. En niemand weet wanneer GTA V uitkomt,dat kan hooguit nog een paar maanden duren. GTA San Andreas is een top game. Het gaat voornamelijk over gangs. Dit was ook mijn eerste GTA en je vermaakt je er uren mee. Kijk anders op deze site voor info over de GTA's. Bewerkt: 2 mei 2012 door myron.b Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Welkom op het forum, @slim741! Zoals hierboven gezegd, er is nog geen release-datum van GTA V bekend, dus schaf gerust een eerdere titel aan. Heb niets toe te voegen aan de hier voor mij gegeven argumenten, allemaal goed. Het beste is misschien wel om gewoon zowel GTA San Andreas als GTA IV ergens uit de budgetbak te vissen, of ergens als tweedehands op de kop te tikken. Op die manier hoeven je eerste GTA's je niks te kosten. Wil er nog even aan toevoegen dat je naast onze Wiki voor je informatie tijdens het spelen van de game ook altijd in de diverse fora welkom bent om vragen te stellen als je ergens nieuwsgierig naar bent, of ergens vastzit in het spel. Mocht je trouwens ook een minder 3D ervaring willen en de echte old skool GTA's eens willen proberen, deze zijn gratis te downloaden op de website van ontwikkelaar Rockstar Games. De eerste paar GTA's waren namelijk niet 3D, maar 2D, en daarin kijk je dus van bovenaf op je personage. Deze downloads zijn hier te vinden: Klik (Gratis! ) Reageren
slim741 Geplaatst: 2 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Ik bedoel voor de pc Als ik zo lees ga ik voor san Andreas Kennen julie een paar toffe cheats >>> Door Jacky-2007: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik de knop "bewerken" rechts onder als jouw laatste bericht nog steeds het laatste is, en je wil nog iets toevoegen! <<< Ik heb hier nog een beetje rondgekeken ga Mischien toch voor GTA IV Reageren
Visser23 Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 Kijk wel eerst naar de pc. Deze moet GTA IV natuurlijk wel aankunnen. Cheats en overige informatie kan je vinden op deze website. Cheats voor San Andreas staan hier, en cheats voor GTA IV staan hier. Veel plezier! Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 2 mei 2012 Rapport Geplaatst: 2 mei 2012 En als je IV voor de PC neemt, controleer dan of je PC GTA IV aankan. Hiervoor kun je de Flitskikker InfoTool gebruiken. Reageren
Zombiespeed Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 Als je voor de PC wilt halen dan raad ik je GTA San andreas HEEL erg aan, je hebt hiermee ook heel erg veel mods en multiplayer mods zoals MTA en SAMP. Ik heb met San andreas op de PC in totaal met SAMP en MTA erbij toch echt wel meer dan 600 speeluren gehad Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 Als je voor de PC wilt halen dan raad ik je GTA San andreas HEEL erg aan, je hebt hiermee ook heel erg veel mods en multiplayer mods zoals MTA en SAMP. Ik heb met San andreas op de PC in totaal met SAMP en MTA erbij toch echt wel meer dan 600 speeluren gehad En vergeet DYOM (Design Your Own Mission) niet! Reageren
slim741 Geplaatst: 3 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 Moet ik nu voor GTA san of IV Reageren
thebig Geplaatst: 3 mei 2012 Rapport Geplaatst: 3 mei 2012 (bewerkt) Zoals de rest al zei, moet je voor IV eerst eens kijken of je PC het wel aan kan. Als je een gewone, oudere computer hebt en niet echt veel bezig bent met gamen op de computer, lijkt het me onwaarschijnlijk dat hij IV op een deftige manier zal kunnen lopen. GTA SA is dan ideaal, want daar liggen de systeemeisen nog niet te hoog. Met SA heb je dan ook een grotere map met meer diversiteit dan IV. Je hebt een afwisseling tussen stad, dorp, berg, bos, woestijn, iets wat je in IV amper hebt. Je hebt een grote diversiteit aan voertuigen. In SA kan je ook met vliegtuigen vliegen, ook met helikopters en nog een paar speciale voertuigen. IV krijg je enkel een helikopter. De verhaallijnen gaan wel tegen elkaar op, al lijkt het me dat je door middel van keuzes toch meer bij IV wordt betrokken. Al heb je daar niet veel aan als je het spel eenmaal hebt uitgespeeld. In SA heb je vele zijmissies waar je nog een tijdje zoet mee zal zijn. En als je daarmee klaar bent: het blijft een GTA, dat verveelt nooit! Wil je op veilig spelen qua kwaliteit, dan pak je best SA. Anders heb je de keuze. Bewerkt: 3 mei 2012 door thebig Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.