Jump to content

Ati Radeon HD 2600 PRO geeft rare grapics na update


GTAisgang

Recommended Posts

hoi,

ik heb 3 dagen geleden mijn drivers voor mijn videokaart geupdated met AMD Catalyst update center door de huidige versie te detecteren en de nieuwste erop te installeren.

voor de installatie deden mijn games zoals GTA IV, Skyrim, Rigs of Rods en Need for Speed Shift het zonder problemen, gewoone grapichs zoals het hoort, maar na de update zitten er allemaal gaten in de textures, overal lijnen en gaten in de maps, ik heb dit met al mijn spellen, behalve Amnesia.

zo zien bijna al mijn spellen eruit na de update, overal gaten en lijnen door de map, deze keer viel het best wel mee!

2e6datg.jpg

kan ik dit verhelpen door mijn driver te "downgrade"

of is dit te helpen met een patch?

als downgraden mogelijk is zou ik hier graag een link van willen hebben (want ik kan er geen vinde ;$)

Bewerkt: door -Matthijs-
Verplaatst naar Hardware
Link to comment
Delen op andere websites

meestal als je naar de site van je video kaart gaat kan je daar verschillende versies downloaden. ook lagere versies. ik weet niet of dat met AMD kan want ik heb Nvidia

Link to comment
Delen op andere websites

Je kunt altijd een systeemherstel doen,

dat heb ik net geprobeert maar op een ofandere manier gaan mijn systeem backups niet verder terug dan de dag van de update, normaal heb ik zon 5-10 backups van bijna elke week wel een maar die waren allemaal weg :$

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...