Jump to content

Harde schijf verdwenen, programma's werken nog

Recommended Posts

Geplaatst:

Nu je 't zo stelt... Durf 'm nog niet uit te zetten, maar zou inderdaad weleens zo kunnen zijn dat 'ie voor de Acer Recovery wel eerst in het BIOS scherm komt, ik begin nu te twijfelen.

Na 't weekend ga ik 'm een keer weer uitzetten en opnieuw opstarten, zal dan even extra opletten. (En mocht je volgende week vrijdag nog geen nieuwe post van me vinden, dan doet 'ie 't dus niet meer :puh: )

Geplaatst:

Oké, even weer wat tijd verstreken.. HijackThis vond niets, Malwarebytes vond de toolbar executable van HijackThis een "threat", maar verder niets gevonden.. Ik heb m'n laptop nog steeds durven uitzetten. Ga nu Avira nog maar eens draaien.. Ben m'n schijven ook niet meer kwijt geweest trouwens. Straks even het wisselbestand aanpassen zodat er wat meer vrije ruimte op de C-schijf vrijkomt, en dan aan het eind van de avond maar op hoop van zegen uitzetten. Ik weet het anders ook niet meer.

Geplaatst:

Het grappige is, ik kan mij ook een soortgelijk probleem met mijn pc herinneren. Hij deed het ook maar af en toe (qua aan en uit zetten), toen ik Avira als antivirus probeerde pikte hij meteen minimaal 1000 bestanden op, waaronder een paar belangerijke. Uiteindelijk moest ik alles formatteren en er nieuwe Windows opzetten (was uiteindelijk toch wel nodig, HDD was vol (net zoals nu..)). Ik hoop uiteraard dat het bij jou niet zo ver komt, maar wees voorbereidt dat dit tot de mogelijkheden berust. Ik zou dan ook sowieso alle belangrijke bestanden eraf halen, nu dat nog mogelijk is.

Er zijn trouwens fora (kan me geen voorbeeld herinneren op dit moment) die de HijackThis logs kunnen lezen (voor mij is het net Chinees) en je daar ook beter mee kunnen helpen. Als laatste redmiddel zou je daar nog naar kunnen googlen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...