Jump to content

Zwarte Washingtons


Baffie

Recommended Posts

Ik ben bezig om álle speciale auto's uit VC te pakken te krijgen, ik heb er al wel een paar, 4 Spand Expresses, een zwarte bobcat en witte PCJ600, maar ik ben nu bezig met de zwarte washingtons. In de missie All Hands On Deck, komen de Fransen aanrijden in 2 zwarte Washingtons, die wil ik óók hebben, ik heb gelezen dat dit kan door een boot van de Fransen te pakken, ik heb er dus één gepakt bij de brug, maar dan zijn de Washingtons weg, het is dus de bedoeling dat je de Marquis/Speeder/Rio pakt die in het begin achter je aan komen, hóé kan je die te pakken krijgen?

Bewerkt: door Baffie
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 maanden later...

Je kunt een zwarte Washington ook op het 3e eiland vinden. Bovenin vlakbij je huis (met heliplatform) bevindt zich er een. Ga vanuit je huis links (niet door die kleine hekjes) Rij rechtdoor kruispunt over je links moet slaan. Na die bocht zie je rechts een steeg en daar staat een Washington

Link to comment
Delen op andere websites

General Lee, heb ik ook wel eens voorgehad hoor. Gewoon doordat de pagina niet direct laadde bij het posten van mijn bericht, had ik 2 keer op OK gedrukt. Helemaal niet erg.

Ontopic: idd daar staat die zwarte Washington, nl de FBI Washington.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat is een FBI Washington, Baffie wil gewoon zo'n zwarte, je kan met een trainer erheen 'jetpacken'... maar dat is wel een beetje nep, ook moet voordat Cortez is vermoord hem in je garage hebben gezet. :sst:

Ik heb het ook met de jetpack geprobeerd, maar het is onmogelijk, zelfs als je meteen de jetpack inschakel lukt het niet, de auto's staan er dan nog wel, maar zo snel je in één instapt gaat Cortez "dood", misschien heel normaal denk je, maar als jij het schip met de jetpackcode gewoon verlaat houdt hij het uren in z'n eentje vol, vandaar. Het is dus gewoon onmogelijk, het zijn ook geen FBI Washingtons zoals je misschien vermoedt.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik bedoelde degene die in het steegje bij Well Stacked Pizza in downtown staat, dat is een FBI Washington, en voor de rest zijn er geen andere manieren om bij de zwarte Washingtons te komen, misschien een Washington zoeken en dan een cheat waardoor alle voertuigen zwart worden, alleen dan is het niet de echte... :sst:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...
die zwarte washington kun je alst goed is agter het v-rock station vinden.

Neehee, dat is een FBI Washington, en die staat achter de Pizzatent, links van het V-Rock gebouw. We hebben het nu over de zwarte Washingtons uit de missie All Hands On Deck, dat zijn gewoon "zwartgeverfde" washingtons, en de vraag was hoe die te krijgen, maar dat is dus gewoon onmogelijk.

Link to comment
Delen op andere websites

tja de enige manier is om erheen te jetpacken (of proberne zon boot te pakken in het begin) en dan 1 van die zwarte washingtons naar je garage in ocean heights te duwen. al lijkt me dat erg lastig. mischien met de marina carpark mod :puh: maar der is geen manier voor anders denk ik.

oene

Link to comment
Delen op andere websites

Zoals ik al zei, dat is onmogelijk, een boot in het begin pakken is niet mogelijk omdat ze niet dichtbij genoeg komen, gebruik je meteen de jetpack, dan gaat Cortez zogenaamd dood, en haal je de missie alsnog niet. De cheat IWANTITPAINTEDBLACK heeft mij wel geholpen, maar toch heb je dan niet de 'originele'.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee, normaal gesproken niet, maar er is een trainer die ervoor zorgt dat je dat wel kan, je hebt dan niet zoals in SA een zak op je rug met vlammetjes eruit, maar je staat gewoon nergens op. Je kunt omhoog, omlaag, naar voren en achteren en draaien, ook kun je dwars door gebouwen e.d. Als je de Jetpack hoog in de lucht uitschakel val je ook "gewoon" naar beneden.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...