reinbertio Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Hallo allemaal, Ik had gezocht of er een Nederlandse vertaling bestaat voor GTA 3, maar voor zover ik weet is die er nog niet. Ik kwam wel projecten tegen, maar die werden niet meer geüpdatet. Hierdoor besloot ik om zelf aan de slag te gaan en een vertaling te maken. Nu vraag ik me af of er verdere belangstelling voor is? Zijn er mensen die me willen helpen met het testen en verbeteren? Ik heb alles vrij letterlijk vertaald en er zullen ongetwijfeld nog fouten inzitten. Suggesties om iets beter te vertalen (zoals woordgrappen) zijn dan natuurlijk ook welkom. Ik hoor wel of er animo voor is. Reageren
thebig Geplaatst: 5 mei 2012 Rapport Geplaatst: 5 mei 2012 Wel, ik zou III nog wel eens willen uitspelen in het Nederlands. Tenminste als andere mensen zich niet storen aan het project. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 6 mei 2012 Rapport Geplaatst: 6 mei 2012 (bewerkt) lijkt me grappig ik wil er wel meer van zien Bewerkt: 6 mei 2012 door Agent_Smith Reageren
reinbertio Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 Leuk dat er een aantal mensen enthousiast zijn! Ik ben nu zelf aan het 'testen' door te spelen en eigenlijk iedere keer vallen me nieuwe foutjes op. Als jullie willen kan ik de vertaling tot nu toe sturen. Ik weet alleen niet of het zo handig is om die hier in het openbaar neer te zetten.... Reageren
Mrkwark Geplaatst: 2 juni 2012 Rapport Geplaatst: 2 juni 2012 Leuk dat er een aantal mensen enthousiast zijn! Ik ben nu zelf aan het 'testen' door te spelen en eigenlijk iedere keer vallen me nieuwe foutjes op. Als jullie willen kan ik de vertaling tot nu toe sturen. Ik weet alleen niet of het zo handig is om die hier in het openbaar neer te zetten.... ik weet niet of je er nog mee bezig bent ofzo maar ik zou je graag willen helpen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.