Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Heb na een lange tijd weer iets gedaan met Photoshop. En aangezien mijn hart nog steeds bij Beat Down ligt, lag ook daar mijn inspiratie dit keer een beetje. Ben hier best lang mee bezig geweest uiteindelijk, maar ben wel blij met het resultaat. Maar iemand nog tips, aanmerkingen of commentaar?

BD-6.png

Geplaatst:

Ziet er best leuk uit op het eerste gezicht. Het eerste wat me opviel is wel dat die ''schubben'' iets te random geplaatst zijn en dus er voor zorgen dat de ''flow'' een beetje wordt verstoord. Ook vind ik ze iets te veel geblurred, maar dat zal wel aan de kwaliteit van de texture liggen. De lijn links zou ik trouwens of helemaal achter de tekst zetten, of juist helemaal voor de tekst. De overlay doet zijn werk niet helemaal goed. De tekst vind ik net iets te scherp, de randjes zijn namelijk iets te opvallend. Verder vind ik de sterretjes goed geplaatst, ze spatten namelijk van mijn scherm af. De kleuren groen en paars werken ook prima met elkaar. De vectors om de tekst heen vind ik ook gewoon geslaagd, ik zie het als een goede toevoeging. Probeer deze puntjes iets te verbeteren en ik denk dat het voor het oog wat prettiger wordt om naar te kijken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...