slim741 Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 bij gta san een paar vragen hoe kun je versnellen bij fietsen of zo hoe kan je het scherm draaien waar kun je cheats invoeren Reageren
Djmaddox Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 1) Snel op W rammen. 2) Wat bedoel je? 3) Gewoon als je speelt de code intiepen. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 hoe kan je het scherm draaien Oppakken en een half rondje lopen Met de muis. Reageren
slim741 Geplaatst: 8 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Versnellen bedoel ik dat je harder gaat trappen Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 Door dezelfde toets die je gebruikt om vooruit te gaan in te tappen (dus niet inhouden maar buttonbashen). Reageren
slim741 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 Maar waar moet je nu die cheats intikken Gewoon tikken gaat ni Reageren
slim741 Geplaatst: 9 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 En scherm draaien gaat ook ni met de muis Reageren
SpacyColours Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 Ik weet niet precies hoe jij het hebt ingesteld - bij mij gaat het scherm draaien in ieder geval met de muis. En cheats hoort gewoon te werken. Je hoeft geen speciaal balkje op te roepen ofzo - gewoon tijdens het spelen een cheat intoetsen en zodra het lukt krijg verschijnt er een pop-upje op je scherm. Overigens, het gebruik van sommige cheats zorgt ervoor dat je je spel niet 100% kan uitspelen. Nog een waarschuwing: als je de Riot cheat gebruikt - save dan niet! Anders blijft die cheat voor eeuwig werken. Reageren
slim741 Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 Oké zal is kijken Thanks voor de tips Reageren
slim741 Geplaatst: 12 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 Cheats lukt ni bij mij Het is voor pc hè Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 Dubbelposten is niet toegestaan op ons forum. Gebruik alsjeblieft de knop "bewerken" om je laatste bericht aan te passen.....dank!! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 Weet je zeker dat je de juiste cheats invoert? (note: de cheat JUSTCHECKING werkt niet) Verder weet ik niet wat het probleem kan zijn. Misschien ligt het aan een bepaalde versie die je hebt, maar volgens mij moet het bij elke versie gewoon kunnen. Reageren
san-andreas-doet-niet Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 gta san andreas doet het niet. als ik op het snelkoppeling klik komt er een cd die rond draait daarna wordt het zwart en dan komt er een filmpje van de spelmakers enzo. en dan sluitie weer af naar het bureaublad? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.