1974 Geplaatst: 8 mei 2012 Rapport Geplaatst: 8 mei 2012 (bewerkt) Ik dacht ik rijd nog eens even voorbij met iets : Graag wat constructief commentaar(t) . Greetz Bewerkt: 8 mei 2012 door 1973 Reageren
1974 Geplaatst: 14 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Niemand wil iets zeggen of commentaar geven ? Reageren
commando Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 zit een beetje van: whut is that? Al past het wel bij jou, mijn keuze zal het niet geweest zijn Reageren
TomHagen Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Geplaatst: 28 juni 2012 Ik vind hem vet! De mogelijkheden van B&W zijn goed gebruikt, er zit een beetje diepte in, en het zijn ook gewoon coole figuren. Op de een of andere manier is het heel herkenbaar, maar ook weer niet. Alleen de paint brush links stoort een beetje. Verder gewoon cool cool cool. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 29 juni 2012 Rapport Geplaatst: 29 juni 2012 Echt deskundig ben ik hier niet in; maar commentaar geven wil ik wel. Dit ziet er gewoon mooi uit. Gewoon jouw eigen stijl, bijzondere stijl. Bijzonder kunstwerk, Ga zo door! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.