gtaspeeder Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 mijn toetsenbord heeft geen f12 toets en ik wil toch graag met enbseries werken hoe kan ik de activatie toets(en) van de enb mod veranderen bijv van : shift+f12 naar :shift R bij voorbaat dank Reageren
gtaspeeder Geplaatst: 10 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 weet echt serieus niemand dit ???? Reageren
Kratod Geplaatst: 10 mei 2012 Rapport Geplaatst: 10 mei 2012 weet echt serieus niemand dit ???? Zelf raad ik je aan op dit bij de mod topic te plaatsen. Hier heeft (bijna) niemand moding ervaring Reageren
goudewup Geplaatst: 27 mei 2012 Rapport Geplaatst: 27 mei 2012 In enbseries.ini bij [GLOBAL] staat UseEffect=0 verander dat naar UseEffect=1 en dan zou hij vanzelf aan moeten gaan bij het opstarten. Verder staat er bij [iNPUT] ook nog KeyUseEffect=123. 123 Staat voor een combinatie toetsen, deze kan je ook veranderen. De toetsen staan in key_codes.txt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.