BoerTijger Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 (bewerkt) Beste, Ik heb al een week of 1,5 een vaag probleempje, als ik een woord onderstreept zie staan en vervolgens ga ik er over heen zie ik een reclame ding, het eerste waar ik aan dacht was een virus, avg niks gevonden, microsoft security essentails niks gevonden, Malwarebytes niks gevonden. Dus ik denk dat het geen virus is, bij chrome heb ik al de caches, cookies e.t.c. verwijderd, het probleem bleef voort gaan, toen dacht ik, ik wacht even, misschien gaat het automatisch weg, en na 1,5 week is het eigenlijk nog niet weg. Bij Internet Explorer en FireFox heb ik dit niet. Screentje: Ik hoop dat het duidelijk is, Alvast bedankt! EDIT: Zeer excuses mannen, ik had namelijk mijn extensies verwijderd, en dat hielp , >>> Door Megadreams: Op aanvraag gesloten.<<< Bewerkt: 9 mei 2012 door Megadreams
Jarno91 Geplaatst: 9 mei 2012 Rapport Geplaatst: 9 mei 2012 Dit probleem had ik laatst ook, en dit is denk ik gekomen doordat ik een programma installeerde en bij de installatie kun je allemaal extra onzin installeren zoals toolbars en dergelijke. Alleen ik had bij extra dingen per ongeluk op accepteren geklikt ipv weigeren en sindsdien had ik er last van. Heb dat programma weer verwijderd maar dat hielp niet en toen had ik systeemherstel uitgevoerd, en daarna was het probleem weg. Ik gebruik alleen Internet Explorer dus of een andere browser er last van had weet ik niet, en mijn virusscanner kon ook niks vinden. Misschien heb jij ook iets geïnstalleerd en als dat zo is kun je ook misschien systeemherstel uitvoeren
Recommended Posts