Roxx0rz Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 hoi, ik zit vast bij de missie homecoming, dat je al die drugdealers moet doden... weet iemand hoe ik deze kan overleven? en weet iemand een goede strategie voor die missie dat je de skycrane moet jatten voor de missie breaking the bank at caligula's alvast bedankt -BoMBeR Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kortman_8 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Neem is een kijkje in de FAQ Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeatboxGamer Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 hoi,ik zit vast bij de missie homecoming, dat je al die drugdealers moet doden... weet iemand hoe ik deze kan overleven? en weet iemand een goede strategie voor die missie dat je de skycrane moet jatten voor de missie breaking the bank at caligula's alvast bedankt -BoMBeR Je moet gewoon een goed wapen hebben. Zoals AK47 of een M4. Bij die helikopter. Tja een lastige missie. Probeer een mingun. Zo heb ik het gedaan. Je loopt wel minder hard maar hij is wel effectief. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 hoi,ik zit vast bij de missie homecoming, dat je al die drugdealers moet doden... weet iemand hoe ik deze kan overleven? en weet iemand een goede strategie voor die missie dat je de skycrane moet jatten voor de missie breaking the bank at caligula's alvast bedankt -BoMBeR Bij de missie homecomming moet je inderdaad een goed wapen hebben: M4, granaten, molotov cocktails,... En de missie Up, Up and Away heb ik gedaan met mijn jetpack: gewoon onmiddelijk met mijn jetpack (je jetpack van je vliegveld) naar die helikopter vliegen en iedereen doodschieten. Dan met de minigun die helikopter uitgeschakelen en daarna met die skycrane wegvliegen ... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Roxx0rz Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 de missie up up and away moet dan wel lukken... ik probeer het gewoon met een jetpack bedankt voor de tips Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bollino Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 zou niet eens hoeven ik heb hem uigespeelt zonder jetpack gewoon erheen rijden en eenmaal binnen schieten voor je vaderland en uitkijken voor die manetjes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.