Sammie_GTA Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 (bewerkt) Hallo iedereen, Ik kan mijn 'werkje' niet opslaan als afbeelding Afbeelding om het probleem duidelijker te maken: Ik kom hier niet uit. Alvast bedankt! Bewerkt: 11 mei 2012 door Sammie_GTA Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 11 mei 2012 Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 Probeer eens Image - Mode - 8 Bits Channel aan te zetten voor dat je saved. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 11 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 11 mei 2012 Probeer eens Image - Mode - 8 Bits Channel aan te zetten voor dat je saved. Hartstikke bedankt! Het heeft gewerkt! Opgelost Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Wat je ook kunt proberen is 'Save for web', kun je nog veel instellen omtrent kwaliteit bijvoorbeeld. Dat is eigenlijk dé manier om op te slaan als afbeelding in CS5 en lager. Of dit in CS6 nog is weet ik niet. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.