jan eefsting Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 kan iemand dit voor mij vertalen 1. Run ViceTXD (included) 2. Select: "File --> Open" and find your "gta3.img" in "GTA Vice City/models" folder. (Maybe you must unselect "Read-Only" check in file properties in "gta3.img" and "gta3.dir" 3. If you have file opened, search for your car texture directory (e.g comet.txd), and click it. 4. Now you have all car textures in "Texture:" frame 5. Find texture ends with "*speca" (e.g. comet86speca) 6. Right-click texture and select "Replace" 7. In "Open" dialog find your chrome file in format 64x64 (extract it first from this zip), file name is "chrome_64x64.bmp". Select this file, click "Open". 8. In next "Open" dialog You should click "Cancel", because this texture haven't got Alpha channel. 9. Exit ViceTXD, run game, and enjoy new-looking cars. Reageren
Goofy Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Geplaatst: 9 juli 2005 Oke ik ga het zo goed mogelijk voor je vertalen. 1. open Vice TXD(bijgeleverd) 2. selecteer FILE en dan OPEN zoek dan gta3.img op die staat in de folder ''GTA Vice City/models'' mischien moet je het alleen lezen beveiliging er af halen als ja dat nog niet had gedaan. 3.als je hem geopend hebt zoek dan voor jou auto tekstuur. BV comet.txd en klik het aan. 4. nu heb je al je auto teksturen in een textuur frame ?(geen idee wat ze er mee bedoelen) 5. zoek nu voor het woord Speca (als je comet heb krijg je denk ik comet89speca) 6. rechtermuis klik en dan op replace klikken. 7. Nu krijg je een open schermpje en daar moet je je chrome bestand opzoeken (grote 64x64) als je die nog niet uitgepakt had moet je die even unzippen. kies ''chrome_64x64.bmp'' en dan open. 8. in het volgende open scherm moet je op Cancel/annuleren kliken want hij heeft geen alpha textuur. 9. sluit het programma af en geniet van het spel. mijn engels is niet al te best als je er niet uit komt moet je vragen of nog iemand het beter wil vertalen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.