Royboow Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 Ja, Hier ben ik dus wel tevreden over! Wat vinden jullie? Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 Deze is inderdaad beter geslaagd, veel beter zelfs, dan je Messi design. Het eerste wat ik zag is dat je je render echt heel goed hebt ingeblend. Goed dat je die bal een beetje geblurred hebt, hij leid namelijk niet af van je focal. Ook is de overloop van licht naar donker veel beter dan je vorige design. Je hebt Ramires precies scherp genoeg gemaakt tegenover je effecten, ik weet precies waar ik eerst naar moet kijken. Ook de effecten zijn dik in orde, al had wat meer van die blauwe C4D (?) niet misstaan. Er is wel één ding waar ik me aan erger, dat is die clipping mask (?) van Ramires zijn hood rechtsboven, het verstoort de flow een beetje. Dat was juist zo'n plek geweest waar een leuk effect C4D'tje had gekund. De tekst is verder ook niks mis mee, misschien had je Ram in Ramires dezelfde kleur blauw kunnen maken als zijn shirt, maar dat is maar een klein puntje. Die Chelsea tekst onder Ramires zie ik net pas, die kan je denk ik het beste weglaten, hij is bijna onzichtbaar, en als je hem toch ziet is het een beetje storend. Je gaat vooruit! Reageren
Royboow Geplaatst: 13 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 Haha bedankt, vanavond zal ik een nieuwe sig maken met misschien iets minder velle C4D, zodat die niet al te erg opvalt, en zal ik rare slijping masks er uit halen! Reageren
SpacyColours Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 Hoe lang ben je nou precies bezig met het maken van zo'n signature? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 Prima signature hoor, (hoewel de speler niks is ), Alhoewel, ik had de tekst toch anders geplaatst. Niet dat hij daar misstaat ofzo maar ik had hem toch meer naar links gedaan. Gewoon omdat ik vind dat dat er veel rustiger uit ziet. Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Mwoah mwoah, de rechterkant van de signature is goed, maar dat rode onder zijn arm bij de bal past niet echt in het geheel met de overige effecten die je rond Ramires hebt geplaatst. Wel vind ik dat de effecten opzichzelf bij Ramires goed zijn, alleen, probeer een ander font (BEBAS bijv. ipv Harabara) en probeer die met effectjes in te blenden. En oja, veel tuts volgen! [...] (hoewel de speler niks is ), [...] http://www.youtube.com/watch?v=B663ZB-yu28&feature=related Reageren
Royboow Geplaatst: 14 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Thx voor de rates, het font kan indd anders, maar ik had niks anders tot mijn beschikking, omdat bij UPC het internet er weer eens uitlag :S Deze signature heb ik gemaakt nadat ik een tutorial had gezien, en heb het meeste maar overgeslagen en er zelf wat van gemaakt. Ik zal zo een nieuwe uploaden! @Spacycolours Ik heb geloof ik zon 30 minuten aan deze gewerkt. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.