GTAisgang Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 hoi, zo'n 90% van al mijn toepassingen/games werken niet meer en geven deze error: ik weet niet hoe ik dit moet verhelpen! en dit is zwaar vervelend! ik heb 0 virussen op me pc alvast bedankt! Reageren
BoerTijger Geplaatst: 13 mei 2012 Rapport Geplaatst: 13 mei 2012 Hmm; vervelend probleempje; probeer is met een andere virusscanner te scannen. (Wel 1tje aanzetten en de andere natuurlijk uit), anders ben ik bang dat je harde schijf problemen heeft.. Reageren
Mirrrr Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Ik zou gewoon eens beginnen met systeemherstel tot een datum waar het nog wel werkte. Daarna kunnen we altijd nog even verder kijken wat er aan de hand kan zijn. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 Hmm; vervelend probleempje; probeer is met een andere virusscanner te scannen. (Wel 1tje aanzetten en de andere natuurlijk uit), anders ben ik bang dat je harde schijf problemen heeft.. Maar wat als zijn pc geen .exe opstart, zou ie zijn virusscanner of setup ervoor dan wel opstarten denk je? Reageren
Hayte Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 Probeer in de Veilige Modus van je pc anders eens .exe's te openen. Zijn er trouwens specifieke .exe's die wél werken? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.