Bartje_14 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Als je alles groen hebt kan je hood dan nog aangevallen worden???? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ja Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartje_14 Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Ja Door wie dan iedereen is tog dood??? <_< ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Nee je wordt niet meer aangevallen dan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
david Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ma welke gebieden moet je nu eigenlijk allemaal groen hebben?? alleen ls of ook dat gebied bij de boatschool?? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Ewoud Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Staat verkeerd moved to general Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 hoe oud zij jullie?....naar mijn weten kan je niet meer aangevallen worden. Ikzelf moet nog 1 gebied hebben maar zie nergens een geel gebiedje....alles is groen....ik zie dus niet waar die ene is maar ik wordt al sinds ik dit alles heb niet meer aangevallen....was het maar waar...dan kon ik misschien dat ene gebiedje zien, of waar het in de buurt is want je wordt meestal of altijd(ik weet het niet) aangevallen door een buurgebied. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 hoe oud zij jullie?....naar mijn weten kan je niet meer aangevallen worden. Ikzelf moet nog 1 gebied hebben maar zie nergens een geel gebiedje....alles is groen....ik zie dus niet waar die ene is maar ik wordt al sinds ik dit alles heb niet meer aangevallen....was het maar waar...dan kon ik misschien dat ene gebiedje zien, of waar het in de buurt is want je wordt meestal of altijd(ik weet het niet) aangevallen door een buurgebied. <_< Heb je dat gebied bij de bootschool in Las Venturas ook verovert??? :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Robin64 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Anders zou het ook nog deze kunnen zijn. Deze zie je namelijk snel over het hoofd. Het is een klein stukje aan de noordkant van het omcirkelde deel. Het zit tussen de supermarkt en de straat. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
*MARCO* Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) Nee dan kan je niet meer worden aangevallen want als je alles hebt veroverd dan zijn er geen vijanden meer. Als je alles hebt veroverd dan lijkt het mij saai want terretories overnemen is en blijft leuk. Bewerkt: 9 juli 2005 door *MARCO* Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tha CheatMaster Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Nee dan kan je niet meer worden aangevallen want als je alles hebt veroverd dan zijn er geen vijanden meer. Als je alles hebt veroverd dan lijkt het mij saai want terretories overnemen is en blijft leuk. Ik vind dat dat na een tijdje egt saaaai wordt! <_< Off-topic: Man wat is het ineens laat. :o Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ZeroHero Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Anders zou het ook nog deze kunnen zijn. Deze zie je namelijk snel over het hoofd. Het is een klein stukje aan de noordkant van het omcirkelde deel. Het zit tussen de supermarkt en de straat. Ja, die had ik ook over het hoofd gezien Tnx ! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
EquinoX91 Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Nee je wordt niet meer aangevallen dan. Ik wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vinewood Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 je kunt gewoon bij je stats kijken of je alles 100% hebt bij gang land. en wat dragonmaster al zij, je kunt niet meer aangevallen worden. en als je aangevallen wordt, ga dan naar het dichts bijzijnde save huis. en save. dan is je hood clear. en hoef je er niet meer heen om je gang te helpen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eXperion Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 Het lijkt me saai als er geen enemy's terrorites zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.