Royboow Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Ik ben hier niet helemaal zeker over, overbelichte schouders en de text is, naja, minder goed Tell meh Reageren
Pesimist Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Ik vind hem mooi omdat hij een van me favoriete spelers is Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Je wordt wel steeds beter in je designs. Zoals je zelf al aangeeft zijn de schouders van Marek wat te overbelicht inderdaad. Verder vind ik dat de render mooi is ingeblend en dat je deze keer een goede positie voor de render hebt gekozen. De tekst is inderdaad ook wat minder. Het is ook totaal niet mijn sterkste punt, maar het is denk ik wel iets waar je echt op kan oefenen. Er moet (helaas) veel tijd in worden gestoken. Je bent op de goede weg hiermee, alleen het heeft wel een final toch nodig. De rechterkant vind ik erg leuk, maar de linkerkant van de signature vind ik wel een beetje saai. Wat meer effectjes zouden daar leuk zijn. Ik vind het een beetje leeg. Overigens lijkt het me leuk als je er nog iets meer kleur in doet. Het is nu eigenlijk alleen maar zwart-wit. De rode kleur in het shirt is een prachtige kleur, dus misschien zou je dit nog wat meer in de signature kunnen verwerken. Het is maar wat je zelf mooier vindt, natuurlijk. Ik zou het een 7 geven. Ga zo door! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.