PatricknL Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 (bewerkt) Ik had gamebooster (3.5) op me pc. Ik heb in die last an gamebooster EFLC.exe staan en LauchEFLC.exe staan als ik LaunchEFLC doe doet hij het niet nou de game wel maar de verbetering niet. En als ik EFLC.exe doe doet ie het gewoon helemaal niet Het gaat om Multiplayer niet single Of weet iemand iets anders om te doen want mijn MP zegt steeds running to slow disconned ofzo iets. En ik heb best goed internet en mijn instellingen stana allemaal op low of off of het laatste >>> Door Big Boss: Dubbelpost samengevoegd. <<< Bewerkt: 14 mei 2012 door Big Boss Reageren
xoex23 Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 (bewerkt) Hoe weet je zo goed dat je internet goed is? Probeer dit eens.... Klik Het zou ook wel kunnen dat hij het een melding geeft omdat je een booster gebruikt..... Bewerkt: 15 mei 2012 door xoex23 Reageren
PatricknL Geplaatst: 15 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 Ja, en? Ik heb speedtest gedaan en die zonder booster zegt ie ook disconned ;l Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.