TekaLoca Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Hebben wij ons tenminste van de afgang op het EK bespaart En waar blijft dan nu het "Haha! Nederland... "-topic? ^^ Hier sluit ik me bij aan. Liever geen EK, dan 0/9 in de poulefase.. Reageren
moechy Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 We hebben gewoon een kutploeg. Altijd al gehad. Wij belgen schamen ons zelfs voor de rode duivels . Maar ach ik supporter dan ook voor Spanje. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Ze hebben het Nederlands elftal al op Marktplaats gezet Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Inb4 belgen maken een topic om NLers uit te lachen terwijl ze zelf niet eens zo ver kwamen Ach het zit hem bij ons meer in de ironie. @moechy: nee hoor, we hebben zeker geen kutploeg, meer een goalenprobleem (toch een serieus) Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 17 juni 2012 Rapport Geplaatst: 17 juni 2012 Toch vraag ik me af wat erger is; je niet plaatsen voor het EK, of voor het oog van de wereld (want van deze wedstrijden wordt mondiaal verslag geleverd) kompleet afgaan. Reageren
thebig Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 Deelnemen is belangrijker dan winnen, zegt de alom bekende spreuk. De Nederlanders hebben trouwens al meer hun kunnen bewezen dan de Belgen, neem maar het vorige WK als voorbeeld. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 Hebben wij ons tenminste van de afgang op het EK bespaart En waar blijft dan nu het "Haha! Nederland... "-topic? ^^ Ik heb dat topic geplaatst voor ik je post las, eerlijk waar. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 Ik geloof je op je woord, mijn beste Brecht Eens zien hoeveel Nederlanders dit ook echt serieus opnemen... Reageren
moechy Geplaatst: 18 juni 2012 Rapport Geplaatst: 18 juni 2012 Wij plaatsen ons niet, nederland plaatst zich wel en verkondigt al nederland word kampioen. Totdat ze eruit liggen en daar knelt het egoschoentje. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Iedereen zegt dat de Nederlanders arrogant zijn etc etc..Maar waar hebben jullie gelezen dat ze zichzelf verklaren als kampioen? Graag een artikeltje ofzo, want dat heb ik nu eens compleet gemist(terwijl ik elke dag de krant volledig lees). Reageren
moechy Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Iedereen zegt dat de Nederlanders arrogant zijn etc etc..Maar waar hebben jullie gelezen dat ze zichzelf verklaren als kampioen? Graag een artikeltje ofzo, want dat heb ik nu eens compleet gemist(terwijl ik elke dag de krant volledig lees). Voorwat dienen die liedjes denk je? Reageren
Davedavy Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Toch vraag ik me af wat erger is; je niet plaatsen voor het EK, of voor het oog van de wereld (want van deze wedstrijden wordt mondiaal verslag geleverd) kompleet afgaan. Als vice wereldkampioen je niet plaatsen voor het EK lijkt me erger. Reageren
GolfG60 Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Iedereen zegt dat de Nederlanders arrogant zijn etc etc..Maar waar hebben jullie gelezen dat ze zichzelf verklaren als kampioen? Graag een artikeltje ofzo, want dat heb ik nu eens compleet gemist(terwijl ik elke dag de krant volledig lees). Voorwat dienen die liedjes denk je? En je denkt serieus dat enkel Nederland zulke liedjes heeft? Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Die liedjes zijn natuurlijk opbeurend bedoeld, dat kan je beter zingen dan; "Met Sneijder aan de bal, verliezen we van Portugal" i.p.v. winnen. Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 juni 2012 Rapport Geplaatst: 19 juni 2012 Die liedjes zijn natuurlijk opbeurend bedoeld, dat kan je beter zingen dan; "Met Sneijder aan de bal, verliezen we van Portugal" i.p.v. winnen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.