LXZ-76 Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 "Dakloze" TaxiDeze weet ik niet helemaal zeker, maar ik heb het wel een keer gehad, als je meerdere taxi's tegelijk in je scherm hebt, heb je de kans dat een taxi niet helemaal geladen zal worden o.i.d. er zit geen dakje op met het woord TAXI, gebeurt bíjna nooit. Als je hem in een garage zet, komt het dakje er volgensmij wél weer bij. Je hebt het over de "Lightless cab" glitch. Ik heb er 2 in mijn garages, maar als je de autos bewaart dan komt het taxi bordje NIET terug..je kan vrij zeker over deze glitch zijn trouwens: hij is er wel, maar zeldzaam. ZO zeldzaam is ie niet ik kom het best vaak tege! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DeRCT Geplaatst: 15 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 (bewerkt) En ook regelmatig? of eens, en dan pas 3 maanden later weer eens? Het komt ook vaker voor in versies waar veel modellen met veel polygonen zijn, veel custom made modellen (met dus veel polygonen.) De reden daarvoor: Het spel heeft dan meer moeite om alles te streamen (er is standaard maar weinig memory daarvoor) en dus gaat het spel rekenfouten maken, Lightless cab, en de draw distance problemen (die opgelost hadden moeten zijn in Patch 1.1...) Bewerkt: 15 juli 2005 door DeRCT Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 15 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 juli 2005 Ik snap het woord "polygenen" niet, heb je het bijvoorbeeld alleen als je veel mods hebt geïnstalleerd, de draw-distance glitch heb ik vaak genoeg, dat je ineens over wegdek rij wat niks is, je ziet een gebouw pas scherp na 10 minuten wachten, je rijd ergens tegenaan waar niks staat, maar waar pas iets komt te staan na 10 minuten of je rijd dwars door een muur heen en ineens blijkt die muur een open garage te zijn? Als dát het is, ga ik even en stel auto-mods installeren, als ik dán de Lightless-cab tegenkom zet ik hem in een garage en verwijder alle mods weer. Trouwens, heb je het álleen bij de Taxi, of ook bij de Kaufman Cab en de Cabbie? Ik heb het 3 maanden geleden namelijk één keer gehad bij een TAXI, maar dat zegt nog niet alles. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
LXZ-76 Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 (bewerkt) IK heb het tot nu toe alleen maar bij TAXI's nooit bij cabbies of kaufman cabs. Bewerkt: 16 juli 2005 door starwars cat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lantyz Geplaatst: 16 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 16 juli 2005 Trouwens, heb je het álleen bij de Taxi, of ook bij de Kaufman Cab en de Cabbie? Het is overigens mogelijk met alle soorten taxi's. Dingdong! :rolleyes: Het principe werkt bij alle taxi's hetzelfde: Het is gewoon een model waar zo'n 'Taxi'-bord opgezet wordt. Vandaar dat het bij alle taxi's mogelijk is. Alleen de Zebra Cab zou een uitzondering kunnen zijn, omdat die niet rondrijdt. Stel je die echter ook in als normale taxi, dan is het weer wel mogelijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
broken Geplaatst: 3 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 augustus 2005 Wat gek. In GTA3 heb je de Pony ook, kan iemand niet even kijken of het daar ook gebeurt als je naar een Pay 'n' spray bent geweest? Wel stom dat ze die glitch er niet uit hebben gehaald in San Andreas. miss hebben ze dit wel expres gedaan... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Freestyle Geplaatst: 5 augustus 2005 Rapport Share Geplaatst: 5 augustus 2005 Wat gek. In GTA3 heb je de Pony ook, kan iemand niet even kijken of het daar ook gebeurt als je naar een Pay 'n' spray bent geweest? Wel stom dat ze die glitch er niet uit hebben gehaald in San Andreas. miss hebben ze dit wel expres gedaan... Lijkt mij ook, zo'n fout zie je wel snel over het hoofd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst: 22 maart 2007 Ik weet niet of deze al bekend is maar de helikopter uit de Loose Ends missie is uniek. Deze heli heeft een veel lichtere kleur blauw dan je bij Pay n Spray kan krijgen. Hoe te krijgen: Sla eerst een groot voertuig op in de sunshine garage. Denk aan een flatbed of firetruck. Doe de missie. Schiet iedereen neer. Pak gelijk de zwarte Admirals en Pony als je wil. Ga het dak van de ijscofabriek op en stap in de heli. Vlieg naar het Helipad en voltooi de missie. Vlieg nu terug naar de Sunshine garage en land de heli voor de garage met het grote voertuig erin. Haal het voertuig eruit en duw nu de heli in de garage. Parkeer het voertuig erbij voor later. Laat de garage sluiten en controleer daarna of alles in orde is. save het spel Tadaa je hebt een unieke helikopter. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
DonLeone Geplaatst: 7 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2007 Wat gek. In GTA3 heb je de Pony ook, kan iemand niet even kijken of het daar ook gebeurt als je naar een Pay 'n' spray bent geweest? Wel stom dat ze die glitch er niet uit hebben gehaald in San Andreas. miss hebben ze dit wel expres gedaan... Lijkt mij ook, zo'n fout zie je wel snel over het hoofd. Is dit onduidelijk sarcasme of gewoon onlogisch en verkeerd begrepen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 9 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2007 Ik weet niet of deze al bekend is maar de helikopter uit de Loose Ends missie is uniek. Deze heli heeft een veel lichtere kleur blauw dan je bij Pay n Spray kan krijgen. Hoe te krijgen: Sla eerst een groot voertuig op in de sunshine garage. Denk aan een flatbed of firetruck. Doe de missie. Schiet iedereen neer. Pak gelijk de zwarte Admirals en Pony als je wil. Ga het dak van de ijscofabriek op en stap in de heli. Vlieg naar het Helipad en voltooi de missie. Vlieg nu terug naar de Sunshine garage en land de heli voor de garage met het grote voertuig erin. Haal het voertuig eruit en duw nu de heli in de garage. Parkeer het voertuig erbij voor later. Laat de garage sluiten en controleer daarna of alles in orde is. save het spel Tadaa je hebt een unieke helikopter. Zou ik hier een screen van mogen zien, ik heb er nog nooit van gehoord, en het dus ook nog nooit uitgeprobeerd, maar ik ben wel benieuwd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Ik kan geen screen regelen omdat ik op de PS2 speel. een foto van het beeldscherm maken zou geen goed bewijs zijn. (ik dacht dat niemand hierop zou reageren aangezien de laatste post alweer een tijd terug is) Bewerkt: 16 april 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 16 april 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 Ja, een foto van je beeldscherm wil ik wel geloven, en naar ik gehoord en duidelijk gezien heb is het mogelijk om screens van PS2 te uploaden op je PC. Zelfs een foto van je beeldscherm wil ik wel geloven, maar vooral als het om zulk soort dingen gaat is het gewoon "eerst zien, dan geloven" Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
PIERRO P Geplaatst: 16 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 16 april 2007 (bewerkt) Hier zijn die screens. Rechts de gewone Maverick met standaart blauwe kleur. Links de uniek gekleurde Maverick met een lichtere blauwe kleur. Bewerkt: 16 april 2007 door PIERRO P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SabreTurbo Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Ik vond deze in mijn garage: Iemand een verklaring? Bewerkt: 19 april 2007 door SabreTurbo Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
deagle Geplaatst: 19 april 2007 Rapport Share Geplaatst: 19 april 2007 (bewerkt) Wat vind je vreemd, heb je het over de afstand tussen het(de) wiel(en) en de bumper(s)? Dan is dat namelijk volstrekt normaal, in Grand Theft Auto Vice City kan je die afstand gewoon vergroten/verkleinen door op de 'Shift Lock'-toets te drukken, het is weliswaar een klein voorproefje op het Lowriden. Bewerkt: 19 april 2007 door Nicsan Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.