Jump to content

Geheime auto's lijst

Baffie

Recommended Posts

Wat vind je vreemd, heb je het over de afstand tussen het(de) wiel(en) en de bumper(s)? Dan is dat namelijk volstrekt normaal, in Grand Theft Auto Vice City kan je die afstand gewoon vergroten/verkleinen door op de 'Shift Lock'-toets te drukken, het is weliswaar een klein voorproefje op het Lowriden.

Ik had het over de kleur, Voodoo's zijn doorgaans bordeax, en de enige 'andere' voodoo is een zwarte.

Verklaar mij hoe een paarse Voodoo kan bestaan ;)

Ziehier:

Bewerkt: door SabreTurbo
Delen op andere websites

• Reacties 50
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• Baffie

15

• PIERRO P

6

• claud

5

• SabreTurbo

4

Top Posters In This Topic

Posted Images

Als jullie mijn reactie op deze wagen hadden gezien merkten jullie dat ik net zo verbaasd was als jullie, maar afijn: Ik heb een 100% en Godfather-status savegame gedownloadt en deze stond dus in een garage. ;)

BTW, als je hem in een Spray and Go rijdt, is hij weer bordeaux :)

Bewerkt: door SabreTurbo
Delen op andere websites

Die kan er ook met een trainer ingezet zijn. Met de trainer kan je savegames nog gewoon gebruiken, en kan je elk willekeurig voertuig in elke willekeurige kleur in elke willekeurige garage krijgen. Dat is hier dus waarschijnlijk het geval geweest.

Delen op andere websites

Als jullie mijn reactie op deze wagen hadden gezien merkten jullie dat ik net zo verbaasd was als jullie, maar afijn: Ik heb een 100% en Godfather-status savegame gedownloadt en deze stond dus in een garage. ;)

hoelang had die kerel er dan over gedaan om die Godfather status te krijgen? dit kan je zien door bij de stats te kijken (ik heb luitenant rank maar dat duurde nog best lang om die te krijgen)

Delen op andere websites

hoelang had die kerel er dan over gedaan om die Godfather status te krijgen? dit kan je zien door bij de stats te kijken (ik heb luitenant rank maar dat duurde nog best lang om die te krijgen)

192 dagen in een speeltijd van 49:54

Delen op andere websites

• 1 maand later...

Ik heb eindelijk weer een nieuwe binnengekregen, de Oceanic met geld, alleen verkrijgbaar in de missie Bar Brawl, na spray, in garage zetten, busted of wasted kwijt. Zelfde verhaal als de Super-Angel, alleen dan met hoe hij eruit ziet.

Delen op andere websites

Over Oceanics gesproken.

Ik weet er nog een. Het verschil is niet echt groot maar het is wel wat.

De Oceanic voor het hotel. (ben de naam even kwijt)

deze Oceanic heeft lichtere kleuren dan de versie die bij de Pay&spray te krijgen is.

Delen op andere websites

Over Oceanics gesproken.

Ik weet er nog een. Het verschil is niet echt groot maar het is wel wat.

De Oceanic voor het hotel. (ben de naam even kwijt)

deze Oceanic heeft lichtere kleuren dan de versie die bij de Pay&spray te krijgen is.

Ja, maar welke is nu bijzonder, diegene die voor dat hotel staat, die je bij de Pay 'N' Spray krijgt, of die gewoon rondrijden? En zou je een vergelijkingsscreen kunnen plaatsen?

Delen op andere websites

• 3 maanden later...
Ja, maar welke is nu bijzonder, diegene die voor dat hotel staat, die je bij de Pay 'N' Spray krijgt, of die gewoon rondrijden? En zou je een vergelijkingsscreen kunnen plaatsen?

Het gaat over de oceanic voor het ocean view hotel. Je eerste savehouse. De kleuren zijn altijd Wit geel. Maar zijn lichter dan de Pay en Spray versie. ik graag screens maken maar ik speel op de PS2 dus ik kan geen screens maken.

Die zwarte pony uit Loose ends verdwijnt sowieso na de missie, zelfs wanneer ikh em in de sunshine garage gezet heb voor het beëindigenv and e missie. Wat doe ik verkeerd?

De pony is een voertuig dat erg veel problemen oplevert. Bijvoorbeeld. De Pony kan spontaan verdwijnen ook al keek je er maar 1 seconde niet naar. ook zorgt het opslaan van een Pony in een garage met andere auto`s erbij ervoor dat er een kans bestaat dat alle auto`s in die garage verdwijnen. (ik raakte de Hearse en de Zwarte Sentinel kwijt hierdoor :cry: )

Geef de Pony zijn eigen garage en hier door zorg je ervoor dat er een minimale kans is om te verdwijnen.

--------------------------------------------------------------------------

Overigens heb ik nog een speciaal voertuig gevonden.

Dit is een gedeeltelijk schadebestendige Kaufmann cab.

Om deze te krijgen moet je een willekeurige missie starten en deze falen door Wasted of busted te raken. Er zal nu een Kaufmann cab verschijnen die je naar je contact persoon terug brengt. Deze Kaufmann Cab heeft Schadebestendige passagiers deuren. Deze zullen nooit beschadigen. Stap gewoon in en wacht tot je weer bij je contactpersoon bent. Als je uit stapt ren dan achter de taxi aan en kaap hem. Rij hem nu naar je garage en hij is van jou.

Bewerkt: door PIERRO P
Delen op andere websites

• 3 maanden later...

is een blauwe police maverick ook speciaal? want die heb ik plus een screen van hem alleen en een met een groene erbij voor bewijs als ik niet modde. als je deze wilt plus een screen pb me dan en ik zet hem in de reacties. ^_^

Delen op andere websites

ik heb ook een paarse die reed gewoon ergens, ik jatte hem en ik heb een screen:post-56999-1198222517.jpg

Delen op andere websites

Ik vind dat de grens tussen gewone auto en "geheime auto" wel steeds verder aan het vervagen is. Auto's die pikzwart zijn of schadebestendig, vind ik wel bijzonder. Maar een auto die er soms net iets anders uit ziet vind ik niet echt meer bijzonder.

Maargoed. Ik wil de voertuigen best in de lijst zetten, maar maak dan een bericht wat ik gewoon letterlijk eronder kan zetten. Dus met de naam van het voertuig vetgedrukt, je eigen naam rood cursief erachter. En vervolgens in Algemeen Beschaafd Nederlands een beknopte beschrijving hoe het voertuig verkregen kan worden. Ik heb namelijk geen zin om zelf uit een enorm verhaal een paar regels te halen waardoor het ook duidelijk is. En natuuurlijk een screen als bewijs erbij, komt niet in de lijst te staan, maar ik wil gewoon geen onzin in het topic.

Bovenstaande screen vind ik bijv. ongeloofwaardig. De Voodoo heb ik nog nooit in een andere kleur rond zien rijden. Bovendien is het niet zo moeilijk om deze te krijgen via een trainer, zeker gezien het zandlopertje midden op het scherm. Ik ga niet uit van het slechte in de mens, maar ik moet gewoon zekerheid hebben.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...