claud Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Ik vond deze in mijn garage:Iemand een verklaring? wacht eens, ik heb er ook zo eentje ik heb net een safegame met speciale wagens in de garage, en verrekt er staat net zo eentje in als op de screen. dus jij hebt dan ook een safegame of niet? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 23 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 23 december 2007 Als jullie mijn reactie op deze wagen hadden gezien merkten jullie dat ik net zo verbaasd was als jullie, maar afijn: Ik heb een 100% en Godfather-status savegame gedownloadt en deze stond dus in een garage. BTW, als je hem in een Spray and Go rijdt, is hij weer bordeaux die safegame heb ik ook dat is dus de verklaring, de jongen waarvan jij de safegame hebt heeft hem dus gevonden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
claud Geplaatst: 24 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Ik vind dat de grens tussen gewone auto en "geheime auto" wel steeds verder aan het vervagen is. Auto's die pikzwart zijn of schadebestendig, vind ik wel bijzonder. Maar een auto die er soms net iets anders uit ziet vind ik niet echt meer bijzonder. Maargoed. Ik wil de voertuigen best in de lijst zetten, maar maak dan een bericht wat ik gewoon letterlijk eronder kan zetten. Dus met de naam van het voertuig vetgedrukt, je eigen naam rood cursief erachter. En vervolgens in Algemeen Beschaafd Nederlands een beknopte beschrijving hoe het voertuig verkregen kan worden. Ik heb namelijk geen zin om zelf uit een enorm verhaal een paar regels te halen waardoor het ook duidelijk is. En natuuurlijk een screen als bewijs erbij, komt niet in de lijst te staan, maar ik wil gewoon geen onzin in het topic. Bovenstaande screen vind ik bijv. ongeloofwaardig. De Voodoo heb ik nog nooit in een andere kleur rond zien rijden. Bovendien is het niet zo moeilijk om deze te krijgen via een trainer, zeker gezien het zandlopertje midden op het scherm. Ik ga niet uit van het slechte in de mens, maar ik moet gewoon zekerheid hebben. welke wil je nou? de lichtroze voodoo of een blauwe polmav? en wil je mij uitleggen hoe ik een rode naam krijg enzo. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 24 december 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 24 december 2007 Met die rode naam bedoel ik dat je naam achter het voertuig komt te staan in het eerste bericht, moet je maar ff kijken. En het maakt mij niet uit welk voertuig, als er maar een duidelijke beschrijving+screen bijzit hoe je hem moet krijgen. Als het nog niet duidelijk is, moet je het maar zeggen, ik zie graag nieuwe voertuigen verschijnen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ASPHALT Geplaatst: 25 december 2007 Rapport Share Geplaatst: 25 december 2007 Zwarte Washington is wél mogelijk; Zorg voor een Packer en ga naar de pier toe. Naast de marker zie je een boompje staan. Rij het desbetreffende boompje omver en parkeer de Packer loodrecht op de rand. Pak dan de Cheetah en zet hem achter de Packer voor een betere blokkade. Start dan nu de missie. Je kunt meteen zien of het lukt. Als een van de Washingtons vast komt te zitten heb je geluk, anders zul je het zeker overnieuw moeten doen. Als een van de Washingtons vast zit en je krijgt weer controle over Tommy schiet je meteen de Colonel neer. De missie faalt en je spawnt weer bij Pier 2. Als het goed is zie je dan daar je, redelijk gehavende, Zwarte Washington. De onverwoestbare Sabre Turbo kan ook zeker, maar volgensmij alleen op de PlayStation 2 versie. Daar is het mij althans gelukt. Het enige wat je moet doen is Hillary uit zijn wagen schieten en, ookal faalt de missie, heb je hem. Ik heb zelf met een Coach (van tevoren er neerzetten) het kleine bruggetje bij de Well Stacked Pizza en Co. geblokkeerd. Als je de missie start draai je om en pakt de Cop Bribe erin de buurt en parkeert je Sentinel naast de Coach. Spring op de Sentinel en wacht op Hillary. Hij zal zich in de Coach boren als je geluk hebt. Open het vuur op, voor jouw gezien, het rechter raam en met wat geluk valt hij eruit. Nu nog de Sabre naar een van je garages brengen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Baffie Geplaatst: 23 oktober 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 23 oktober 2008 Sorry voor deze topicbump, maar ik zag in een ander topic dat er nogal wat vragen en opmerkingen waren over bijzondere voertuigen. Dit is dus de lijst waar ik het eerder over had, misschien dat dat wat opheldering brengt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.