NandroDavids Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2012 Alle toplanden zijn dit jaar van de partij op het EK, maar er zijn genoeg Europese topspelers die ontbreken omdat hun land zich niet heeft geplaatst. Als je die spelers in één team bij elkaar zet, heb je een elftal dat absoluut niet zou misstaan op het EK. Welke Europese topspelers van landen die zich niet hebben geplaatst mis jij, en zou jij in dat elftal zetten? Topicstarter begint natuurlijk: Thibaut Courtois Hamit Altintop - Vincent Kompany - Nemanja Vidic - Christian ChivuEden Hazard - Marek Hamsik - Axel Witsel - Gareth BaleEdin Dzeko - Dimitar Berbatov Wie zou jij opstellen? Uiteraard mag je ook kiezen voor 4-3-3, 4-5-1, 3-4-3 of iets anders moois. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Venzio Geplaatst: 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2012 Ik weet dat Villa sowieso niet mee doet, en Puyol weet ik niet zeker. Maar ik denk dat je Puyol wel zou kunnen verwisselen met Chivu en Villa met Dzeko of Berbatov, zou zelf voor Dzeko gaan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jesperkaj Geplaatst: 26 mei 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 mei 2012 Leuke opstelling NandroDavinds, maar ik dacht dat Altintop een middenvelder is en geen verdediger. Mijn opstelling: Thibaut Courtois Branislav Ivanović - Vincent Kompany - Nemanja Vidic - Christian Chivu Eden Hazard - Marek Hamsik - Axel Witsel - Gareth BaleEdin Dzeko - Dimitar Berbatov Weinig wijzigingen ten opzichte van de opstelling van NandroDavids, maar Ivanović vind ik een grote zekerheid in de verdediging in ieder team Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.