End Of The Riot Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 Ik dacht aan Duitsland, Spanje, Nederland en Frankrijk als halve finalisten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 Had exact hetzelfde.. Best klote Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 25 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2012 Ik had toch nog 3 op 4 met Spanje, Duitsland en Portugal. Mijn laatste halvefinalist was Engeland en het school slechts een paar centimeter naar onder en een Buffon of ik had die ook juist gehad. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 26 juni 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2012 Wellicht leuk om zo vlak voor de halve finales aan te geven welke leden nog kans maken op de overwinning in de EK-pool. Hieronder zie je de huidige tussenstand, met daarachter aangegeven of die deelnemer nog een kans heeft op de eerste plaats. Bij enkelen daarvan moet echt alles goed vallen om dat te laten gebeuren en anderen hebben natuurlijk wat meer kans. [table=header]#|Naam|Pts.|Kans 1|thebig|33|JA 2|Tomato|31|JA |xX_GTA-KiNG_Xx|31|JA 4|Visser23|30|JA 5|Dutchy3010|29|JA 6|Jimmiefitz|26|NEE |Mirrrr|26|NEE 8|BoerTijger|25|NEE |GTA-Sheep|25|JA |Kloep|25|NEE |NandroDavids|25|JA |Venzio|25|JA 13|TekaLoca|24|JA 14|End Of The Riot|23|NEE |Guardian1980|23|NEE |Thundercover|23|NEE |xoex23|23|JA 18|Leontjuuh-gta|21|NEE 19|_Night-Men_|20|NEE |Forumrunner|20|JA 21|.Levi.|19|JA 22|Nouveau_Riche|18|NEE[/table] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 26 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 26 juni 2012 Daar gaat de hoop. Ongelooflijk dat .Levi. en Forumrunner nog kans maken op de eindoverwinning. Mits veel geluk natuurlijk. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Levi. Geplaatst: 28 juni 2012 Rapport Share Geplaatst: 28 juni 2012 Ik heb er anders een hard hoofd in, maar we gaan het zien! Nog veel succes iedereen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Met de Top 8 ben ik ook gewoon tevreden hoor. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NandroDavids Geplaatst: 1 juli 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 We hebben een eindstand: [table=header]#|Naam|Pts. 1|thebig|43 2|Dutchy3010|39 3|xX_GTA-KiNG_Xx|36 4|Visser23|35 5|TekaLoca|34 6|End Of The Riot|33 |Thundercover|33 8|Jimmiefitz|31 |Mirrrr|31 |Tomato|31 11|GTA-Sheep|30 |Kloep|30 |NandroDavids|30 14|Guardian1980|28 15|Leontjuuh-gta|26 16|BoerTijger|25 |Forumrunner|25 |Venzio|25 19|.Levi.|24 20|xoex23|23 21|_Night-Men_|20 22|Nouveau_Riche|18[/table] De drie winnaars van harte gefeliciteerd! Joriz zal contact opnemen met de top-3 voor hun prijzen. Verder allen hartelijk dank voor de deelname. Ik vond het erg leuk om te organiseren en hoop jullie allen over 2 jaar weer te mogen begroeten bij de WK-pool! Voor winnaar thebig heeft @Kloep onderstaande mooie badge ontworpen voor in z'n signature of profiel. Nogmaals proficiat! [De punten voor Sportkenners zullen morgen worden bijgewerkt.] Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
thebig Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Ik was bang dat ik net een paar puntjes tekort ging komen, ik heb namelijk noch winnend noch verliezend finalist correct. Gelukkig heeft Gomez me naar de overwinning geschopt. De eerste award die ik win op dit forum zal ik weldra op mijn profiel zetten. Proficiat trouwens aan de rest, jullie hebben mij nog angstzweet bezorgd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dutchy3010 Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Nou nou, dat valt me nog niet tegen. Bedankt Nandro, voor de feilloze leiding! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TekaLoca Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 5e plek. Best mooi na de, somswel, onvoorspelbare poules. Gefelicteerd winnaars! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Guardian1980 Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Met sommige voorspellingen zat ik er echt compleet naast, maar in mijn ogen was het dan ook een zeer verrassend toernooi. Prijswinnaars, van harte gefeliciteerd. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SpacyColours Geplaatst: 1 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 1 juli 2012 Gefeliciteerd, thebig! Zo veel punten, tjeezus. :O De rest ook gefeliciteerd. Veel uitslagen waren verrassend. Dat jullie die toch goed voorspeld hebben, vind ik heel knap! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2012 Ik ben wel blij met de 6de plaats, zeker omdat ik in de vorige tussenstand op plaats 14 stond. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerTijger Geplaatst: 2 juli 2012 Rapport Share Geplaatst: 2 juli 2012 Helemaal gezakt naar de 16e plek Proficiat andere Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.