Jimmiefitz Geplaatst: 11 juni 2012 Rapport Geplaatst: 11 juni 2012 Vergeleken met de andere sheidsrechters is Kuipers Collina, dus wie weet haalt hij de finale. Reageren
Kloep Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 14 juni, 20.45 uurVoorbeschouwingIerland speelde de eerste wedstrijd tegen Kroatië en wist hier geenpunten te behalen. Spanje wist dat wel, maar het bleef wel bij slechtséén punt na het gelijkspel tegen Italië. Verwacht wordt natuurlijkdat Spanje hier de volledige punten meeneemt.StadionPGE Arena Gdańsk, GdańskVorige ontmoetingIn de kwalificatie van het EK 1984 speelden Ierland en Spanje voor het laatst in EK-verband tegenelkaar. Toen werd het in Ierland 3-3 en won Spanje thuis met 2-0. Spanje bereikte uiteindelijkde finale van het EK waarin Frankrijk te sterk bleek.Voorspelling EURO 2012-crew2-0Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
Kloep Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 14 juni, 18.00 uur VoorbeschouwingKroatië heeft de eerste wedstrijd sterk gewonnen. Na een 3-1 overwinningop Ierland staan ze op de eerste plek in deze poule.Italië speelde tegen Spanje een gelijkspel. Italië zal hier dus eengoede overwinning willen pakken om zekerder te worden van de volgende ronde.StadionStadion Miejski, PoznańVorige ontmoetingItalië en Kroatië troffen elkaar in EK-verband voor het laatst in de kwalificatie voor het EK van 1996.In Kroatië werd het toen een gelijkspel in in Italië wisten de Kroaten knap te winnen van de toenmaligevice-wereldkampioen. Beide ploegen plaatsten zich uiteindelijk voor het eindtoernooi.Voorspelling EURO 2012-crew1-1Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Ondanks dat de Spanjaarden me tegen Italië wat tegenvielen, denk ik toch dat ze weinig problemen mogen hebben met Ierland. Maar wie weet of de Ieren boven zich uit zullen stijgen, hoewel ik dat niet verwacht. Ik denk een makkelijke overwinning voor Spanje, 2-0 ofzo. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Het gelijkspel van de Italianen tegen Spanje verraste me, de overwinning van Kroatië op de Ieren niet zo. Ik denk dat beide ploegen redelijk aan elkaar gewaagd zijn, een gelijkspel zal me dan ook niet verbazen. Ik denk dat de Italianen daar ook geen probleem mee zullen hebben, aangezien ze nog tegen Ierland moeten, terwijl de Kroaten nog tegen Spanje moeten en eigenlijk een tweede overwinning nodig zullen hebben. Reageren
myron.b Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Ik denk ook 2-0 voor Spanje.De Spanjaarden winnen makkelijk van Ierland. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 13 juni 2012 Rapport Geplaatst: 13 juni 2012 Hopelijk spelen ze dit keer wel met een spits bij Spanje, maar dan best wel niet de hele match Torres geef Llorente en Negredo ook is een kans. Reageren
moechy Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 (bewerkt) Spanje 3 - 1 Ierland denk ik. Bewerkt: 14 juni 2012 door moechy Reageren
TekaLoca Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Ik zeg niets meer anders is Nandro weer boos en ikzelf ook als het resultaat tegensteekt.. :$ Reageren
thebig Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Dus jij denkt dat Spanje wint ;p Wat ik trouwens ook vermoed. Reageren
thebig Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Ik denk dat 1-1 een correcte score is. Reageren
Cabyon Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Degelijke overwinning voor Spanje, Ieren kunnen weinig tegen zo'n motorisch vaardige ploeg inbrengen. Reageren
MisterDM Geplaatst: 14 juni 2012 Rapport Geplaatst: 14 juni 2012 Nondeju! Heb ik een goed stukske gemist! Ik moet denk ik toch zo weer weg, niks aan te doen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.