Jump to content

[EK12] Poule C

Recommended Posts

• Reacties 89
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• NandroDavids

13

• End Of The Riot

8

• Guardian1980

8

• Kloep

7

Geplaatst:

Jup, Spanje scoort redelijk snel. Ik denk dat ze de match nu veilig uit kunnen voetballen of misschien zelfs nog een paar keer scoren, ze hebben toch een paar mooie kansen gehad. Ze gaan wel moeten opletten van de kleine prikjes die de Ieren af en toe uitvoeren. Ze komen niet veel, maar een keer is genoeg.

Geplaatst:

Oud-scheidsrechter Mario van der Ende zei zojuist in het EK Journaal dat 'ie het met ons eens is. Niet "Wat die jongens op GTAForum zeggen, dat is waar", maar hij had wel dezelfde mening over het vermeende buitenspel :puh:

Is dit serieus of kom ik nu vreselijk achterlijk over? :7

Geplaatst:

De speelstijl van Italië in de eerste helft sprak me echt aan eigenlijk, ik vond hun aanvallende speelstijl zeer aangenaam. Enkel jammer dat ze dit niet heel de match konden volhouden. :{

Geplaatst:

Om de een of andere reden vind ik het altijd geweldig als Torres scoort. :puh:

Ik ben trouwens geen Torres, Liverpool of Chelsea fan.

Geplaatst:

Gewoon prachtig. 't Is geen topper, dat Ierland, maar toch 4-0 in een groepsfase van het EK.. Blijft toch speciaal. En dan de manier hoe ze het deden... _O_

Geplaatst:

Ik zeg niets meer anders is Nandro weer boos en ikzelf ook als het resultaat tegensteekt.. :$

Hier had ik een voorspelling van 4-0 nog wel geaccepteerd hoor :puh:

Ierland is wel heel zwak, maar Spanje speelde ook prima. Goede keus om Torres te laten spelen. Natuurlijk makkelijk achteraf, maar met 6 middenvelders spelen, dan mis je toch wel wat hoor.

Geplaatst:

Nee, is niet serieus. :puh:

Wat ik daar zeg is 100% waar, dus ook helemaal serieus. Ik denk dat End Of The Riot me gewoon verkeerd begrijpt. Gebeurt vaker hoor. Onbegrepen genie noemen ze me dan ook wel :puh:

Geplaatst:

Die "niet" was een typfout? :puh:

Nee, die hoort erbij, want wat daarna volgt zei Van der Ende dus juist niet...

Overigens doet zich in deze poule nu het vervelende scenario voor dat Kroatië en Spanje bij een gelijkspel van 2-2 of hoger beiden door zijn. Ongeacht het resultaat van Italië tegen Ierland. Een herhaling van 2004, want toen waren Denemarken en Zweden door bij 2-2 in hun onderlinge duel in de groep en zou Italië de spreekwoordelijke lul zijn. Uitslag bij DEN-ZWE toen: 2-2.

Ik mag toch hopen dat zoiets nu niet gebeurt. Niet voor mijn voorspellingen, niet voor het voetbal in het algemeen, en niet voor de werkelijk leuk en goed spelende Italiaanse ploeg :)

Geplaatst:

Ik mag toch hopen dat zoiets nu niet gebeurt. Niet voor mijn voorspellingen, niet voor het voetbal in het algemeen, en niet voor de werkelijk leuk en goed spelende Italiaanse ploeg :)

Waarvoor dan wel? :puh:

Geplaatst:

Wel mooi dat de Ierse supporters hun team tot het einde bleven steunen ipv. ze een fluitconcert te geven. Daar kunnen veel supporters nog iets van leren. :)

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...