Kloep Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 [table=header]Speelschema[/table][table=header]Datum|Tijd|||||Uitslag 9 juni|18.00||Nederland|Denemarken||0-1 9 juni|20.45||Duitsland|Portugal||1-0 13 juni|18.00||Denemarken|Portugal||2-3 13 juni|20.45||Nederland|Duitsland||1-2 17 juni|20.45||Portugal|Nederland||2-1 17 juni|20.45||Denemarken|Duitsland||1-2[/table] [table=header]Stand[/table][table=header]#|||W|G|V|P|DS 1|Duitsland||3|0|0|9|5 - 2 2|Portugal||2|0|1|6|5 - 4 3|Denemarken||1|0|2|3|4 - 5 4|Nederland||0|0|3|0|2 - 5[/table] Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Tja, de "poule des doods", alle vier momenteel in de top 10 van de FIFA, probeer daar maar eens een voorspelling op los te laten. Voorlopig zeg ik dat Duitsland eerste wordt, Denemarken vierde en dat Nederland en Portugal gaan strijden om de tweede plaats. En daar laat ik het voor nu maar even bij. Reageren
Kloep Geplaatst: 22 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Zelfde als Guard. Als ik moet kiezen tussen Nederland en Portugal denk ik toch dat Portugal net iets sterker zal wezen en dus door zal gaan. Maar Nederland maakt ook zeker een kans om tweede te worden. Moeilijk... Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Nederland heeft het de laatste jaren erg moeilijk met Portugal, maar het is veel minder een team dan op het EK van 2004 en WK van 2006. Het gaat om CR7 en Nani. Ze zijn dan ook tweede achter Denemarken geworden in de kwalificatie, dus denk ik dat toch Nederland aan het langste eind trekt. Reageren
iFire Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Geplaatst: 23 mei 2012 Dodelijke poule, ik zie Nederland en Duitsland een kans maken. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 23 mei 2012 Rapport Geplaatst: 23 mei 2012 Duitsland sowieso door, het wordt moeilijk voor Nederland, maar ik geloof erin. Reageren
Visser23 Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Ik geloof er totaal niet in. Duitsland is natuurlijk de gedoodverfde nummer 1, maar ik denk toch echt dat Portugal tweede wordt gezien de kwaliteiten van ze. Ze hebben echt een ziek middenveld en aanval. Onze verdediging daarentegen is een drama. Hoe het zit met de verdediging van Portugal weet ik zo eventjes niet meer, maar dat zal vast prima zijn.. Denemarken maakt opzich ook nog wel kans. Dat wordt ook nog een spannende wedstrijd voor het Nederlands Elftal. Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Toch leek het alsof Christiano Ronaldo alles zelf moest doen in de barrages. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 24 mei 2012 Rapport Geplaatst: 24 mei 2012 Zeker, en de verdediging is niet ijzersterk, bijvoorbeeld Pepé, die ik sowieso niet een goede verdediger vind en nog slechter speelt bij Portugal dan bij Real. Reageren
Venzio Geplaatst: 25 mei 2012 Rapport Geplaatst: 25 mei 2012 Zeker, en de verdediging is niet ijzersterk, bijvoorbeeld Pepé, die ik sowieso niet een goede verdediger vind en nog slechter speelt bij Portugal dan bij Real. En ga maar liggen en je 'naait' hem een gele kaart aan, dan doet hij ook niet veel meer. Coentroa zal ook niet veel in kunnen brengen tegen een fitte Robben. Ik moet altijd wel lachen om die reacties om onze verdediging eigenlijk, helemaal als ik dit lees: In de 32 wedstrijden die het Nederlands elftal op acht verschillende EK-eindronden speelde, wist het vijftien keer de nul te houden. Hiermee is Oranje het land met de meeste clean sheets in de EK-historie. Italië volgt op de voet met veertien en Duitsland stapte dertien keer zonder tegentreffer van het veld. Bron VI Ik snap natuurlijk wel dat het niet altijd even sterk er uit ziet, maar we hebben nogsteeds een ijzersterke keeper en dat valt bij Portugal wel mee. Ik denk toch dat ze alles bijna van Ronaldo moeten hebben, en ik geloof dat het laatst wat we tegen ze hebben gespeeld al weer 6 jaar geleden was. Dit was met nog veel belangrijkere voetballers als nu voor Portugal met o.a. Figo (geloof ik). Denk dat we sowieso doorgaan, 1e of 2e. Reageren
MostWantedKid Geplaatst: 28 mei 2012 Rapport Geplaatst: 28 mei 2012 Duitsland is gewoon te sterk voor Nederland, daar moet je niet moeilijk over doen. Ik denk wel dat Mario Götze en Mario Gómez hoge ogen gaan gooien trouwens. Denemarken word vierde in de poule terwijl ze toch wel goede spelers hebben. Nederland en Portugal moeten gaan uitmaken wie tweede en derde worden. Als Nederland echt er tegenaan gaat, worden ze heus wel tweede. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Geplaatst: 7 juni 2012 9 juni, 18.00 uurVoorbeschouwingNet als op het WK 2010 opent Nederland de groepsfase tegen Denemarken. Toen won Nederland met 2-0, dankzijeen eigen doelpunt van de Deense AZ-verdediger Poulsen en een intikker van Dirk Kuyt. Nederland is alsvice-wereldkampioen favoriet in deze wedstrijd, maar de Denen mogen niet worden onderschat: Denemarken eindigdein de kwalificatie knap vóór Portugal. Met Duitsland en Portugal als toekomstige tegenstanders lijkt Oranjehier sowieso 3 punten te moeten pakken om een goede kans op de volgende ronde te houden.StadionMetaliststadion, CharkovVorige ontmoetingDe laatste keer dat Nederland en Denemarken op een EK tegenover elkaar stonden was in 2000. Nederlandwas toen in eigen land veel te sterk: 3-0. Een eerdere ontmoeting, in de halve finale van het EK 1992, werdna strafschoppen gewonnen door Denemarken. Marco van Basten was toen de schlemiel die oog in oog met keeperSchmeichel faalde.Voorspelling EURO 2012-crew2-0Wat verwachten jullie van deze wedstrijd? Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Geplaatst: 7 juni 2012 Mij boeit die hele wedstrijd niks Reageren
Venzio Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Geplaatst: 7 juni 2012 Mij boeit die hele wedstrijd niks Hebben we daar iets aan? Waarom zit je dan in dit EURO2012 subforum? Denk zelf op een 2-0 of 3-0 overwinning. Deze gaan we gewoon winnen, weet ik 99% zeker. Reageren
BoerTijger Geplaatst: 7 juni 2012 Rapport Geplaatst: 7 juni 2012 Ik heb 4-1 op de toto staan, waarom? Denemarken gaat het gewoon niet redden tegen Nederland, 4 doelpunten zie ik wel vallen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.