NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Ik denk dat ik wel met Van Persie zou spelen, omdat je daarmee veel meer voetbal in de ploeg hebt en dus meer voor de combinaties kunt gaan. Dat vind ik de beste optie, omdat we met Sneijder, Afellay, Robben en Van der Vaart daar de spelers voor hebben. Die zou ik dan ook alle vier daarachter opstellen. Dat gaat dan ten koste van De Jong of Van Bommel. Op basis van de wedstrijd van vandaag zou ik De Jong laten staan, maar ik snap best dat Bert de aanvoerder niet ineens gaat wisselen. En dat snap ik dus echt niet, sorry. Zeker niet na deze wedstrijd, hier werd het denk ik heel duidelijk. Allemaal kansen, prima. Dat komt door de voetballende kwaliteiten van spelers als Robben, Sneijder en Afellay (en vooruit, Van Persie). Maar het grote probleem van vandaag is geweest dat die kansen niet af werden gemaakt. En wat heb je daar voor nodig? Precies, een spits die de kansen afmaakt. En zoals je net dus zelf ook hebt opgezocht, is Huntelaar (bij Nederland) beter in het afmaken van de kansen. Verwijt je me nu dat ik een liefhebber van mooi spel ben...? Nee, maar ook ik wil resultaat natuurlijk. Alleen ik denk niet dat zoiets met Huntelaar in plaats van Van Persie ineens is opgelost. Hij kreeg vandaag een minstens zo grote kans als Van Persie en maakte 'm óók niet. Overigens snap ik niet dat Robben op rechts staat, ook als Huntelaar in de spits staat. Dan moet Robben gewoon op links, voor de verandering 's op snelheid buitenom gaan en een voorzet afleveren. Dit is allemaal veel te doorzichtig en levert Huntelaar geen bruikbare ballen op. Zo, nu naar 't topic Duitsland - Portugal Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Tom Egbers zegt dat we woensdag moeten winnen van Duitsland om nog kans te maken, maar da's natuurlijk niet waar. Zelfs met een nederlaag daar kun je nog door. Dat is onwaarschijnlijk, maar met een gelijkspel kan het zelfs nog heel prima. Goed, Duitsland - Portugal. Ik verwacht een gelijkspel, maar hoop op een overwinning van Duitsland. Dan moet Duitsland ook 'gewoon' winnen van Denemarken en moeten we wat punten pakken tegen Duitsland en Portugal. Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland-Portugal zal denk ik wel gelijk worden want ze zijn volgends mij even sterk.. Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 De teams zijn volgends mij even sterk, gelijk spel kan het makkelijk worden Reageren
Kloep Geplaatst: 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Verwijt je me nu dat ik een liefhebber van mooi spel ben...? Denk dat wij een andere mening hebben over mooi spel. Ik vind het namelijk mooi als het een mooie overwinning is. Nee, maar ook ik wil resultaat natuurlijk. Alleen ik denk niet dat zoiets met Huntelaar in plaats van Van Persie ineens is opgelost. Hij kreeg vandaag een minstens zo grote kans als Van Persie en maakte 'm óók niet. Overigens snap ik niet dat Robben op rechts staat, ook als Huntelaar in de spits staat. Dan moet Robben gewoon op links, voor de verandering 's op snelheid buitenom gaan en een voorzet afleveren. Dit is allemaal veel te doorzichtig en levert Huntelaar geen bruikbare ballen op. Huntelaar heeft 10 minuten gespeeld, kwam erin bij een achterstand en kwam daarbij ook in een gedemotiveerd team. Kan je niet vergelijken met een Van Persie die vanaf het begin erin stond en in een gemotiveerd team kwam. Dat hij het dan wat minder doet, is denk ik te begrijpen. Robben op links ben ik het mee eens. Dat hij op rechts staat en dan naar binnen gaat is te afgezaagd, als hij aan de bal komt heb je direct een dubbele dekking. Een goed schot krijg je er niet meer uit. Over welke kans had je het precies? Die kans vlak voordat Van Persie op die keeper doorging en daarbij een vrije bal tegen kreeg of daarna waarbij de handsbal was? Anyway, hij had hem moeten maken ja, maar de reden dat hij het minder doet heb ik net al gemeld. Ik blijf erbij, Van Persie presteert niks als spits dus moet je hem daar niet neerzetten. Dit is hetzelfde als Cruijff, zeggen dat je Kuyt rechts achterin moet zetten. Moet je niet doen, het is niet de juiste positie voor hem. Bij Van Persie is het al gebleken. Reageren
Kloep Geplaatst: 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland mag winnen van Nederland, maar Portugal moet winnen van Duitsland. Dan wint Denemarken van Duitsland en Portugal en wint Nederland van Portugal. Denemarken 9 punten, de rest drie, Nederland op doelsaldo door. Ja, het kan. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland-Portugal zal denk ik wel gelijk worden want ze zijn volgends mij even sterk.. Dat een gelijkspel mogelijk is tot daar aan toe, maar even sterk zijn ze écht niet. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Hoop dokters uit Oekraïne kunnen met vervroegd pensioen denk ik. Oranje-supporters hebben anderhalf uur lang moeten opspringen en meteen weer terugzitten. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) Ik denk dat ik wel met Van Persie zou spelen, omdat je daarmee veel meer voetbal in de ploeg hebt en dus meer voor de combinaties kunt gaan. Dat vind ik de beste optie, omdat we met Sneijder, Afellay, Robben en Van der Vaart daar de spelers voor hebben. Die zou ik dan ook alle vier daarachter opstellen. Dat gaat dan ten koste van De Jong of Van Bommel. Op basis van de wedstrijd van vandaag zou ik De Jong laten staan, maar ik snap best dat Bert de aanvoerder niet ineens gaat wisselen. En dat snap ik dus echt niet, sorry. Zeker niet na deze wedstrijd, hier werd het denk ik heel duidelijk. Allemaal kansen, prima. Dat komt door de voetballende kwaliteiten van spelers als Robben, Sneijder en Afellay (en vooruit, Van Persie). Maar het grote probleem van vandaag is geweest dat die kansen niet af werden gemaakt. En wat heb je daar voor nodig? Precies, een spits die de kansen afmaakt. En zoals je net dus zelf ook hebt opgezocht, is Huntelaar (bij Nederland) beter in het afmaken van de kansen. Verwijt je me nu dat ik een liefhebber van mooi spel ben...? Nee, maar ook ik wil resultaat natuurlijk. Alleen ik denk niet dat zoiets met Huntelaar in plaats van Van Persie ineens is opgelost. Hij kreeg vandaag een minstens zo grote kans als Van Persie en maakte 'm óók niet. Overigens snap ik niet dat Robben op rechts staat, ook als Huntelaar in de spits staat. Dan moet Robben gewoon op links, voor de verandering 's op snelheid buitenom gaan en een voorzet afleveren. Dit is allemaal veel te doorzichtig en levert Huntelaar geen bruikbare ballen op. Zo, nu naar 't topic Duitsland - Portugal Dan wordt dit dan mijn laatste post, want ook ik ben dan in het andere topic te bekennen. Huntelaar zijn speelwijze kan juist heel simpel toegepast worden in zulke wedstrijden. De keeper van Denemarken ( Anderson ) is een keeper die veel lage ballen random richting het middenveld schiet. Huntelaar zijn voordeel is dat hij een echte goaltjesdief is tegenover Van Persie. Hij staat vaak verdekt opgesteld achter de keeper bij een uittrap, zet veel druk en staat vaak op de goede plaats. Van Persie is een echte 1-op-1 spits en moet het hebben van zijn schot en snelheid, hij haalt namelijk ook vaak de bal bij het middenveld. Huntelaar is een rasechte spits omdat hij vaak in de 16 rondloopt, balvast is en een goed schot heeft. Maargoed, dit is dus mijn keuze waarom Bert, Huntelaar vandaag op had moeten stellen. Bewerkt: 9 juni 2012 door GekkieJ01 Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland mag winnen van Nederland, maar Portugal moet winnen van Duitsland. Dan wint Denemarken van Duitsland en Portugal en wint Nederland van Portugal. Denemarken 9 punten, de rest drie, Nederland op doelsaldo door. Ja, het kan. De Belgische pers zit ook altijd zo bezig over de Rode Duivels, de Rode Duivels zijn dan altijd de pineut. Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland mag winnen van Nederland, maar Portugal moet winnen van Duitsland. Dan wint Denemarken van Duitsland en Portugal en wint Nederland van Portugal. Denemarken 9 punten, de rest drie, Nederland op doelsaldo door. Ja, het kan. Liever niet dat Duitsland van Oranje wint, we moeten ze namelijk nog terugpakken voor het uitfluiten van Robben. Ik gok op een 3-1 voorsprong voor Duitsland, het niveau van de Duitsers is stukken hoger dan die van de Portugezen. De Portugezen moeten het alleen maar hebben van Ronaldo. De Duitsers hebben een hecht-team met allemaal sterke topspelers. Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland-Portugal zal denk ik wel gelijk worden want ze zijn volgends mij even sterk.. Dat een gelijkspel mogelijk is tot daar aan toe, maar even sterk zijn ze écht niet. Nee joh? Gomez van Duitsland koptte bijna het eerste doelpunt erin Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Nee joh? Gomez van Duitsland koptte bijna het eerste doelpunt erin Dat bedoel ik nou ook..Jij beweerde dat ze even sterk zijn terwijl Duitsland een niveau hoger is dan Portugal. Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Nee joh? Gomez van Duitsland koptte bijna het eerste doelpunt erin Dat bedoel ik nou ook..Jij beweerde dat ze even sterk zijn terwijl Duitsland een niveau hoger is dan Portugal. Aah oké, je bedoelde dus dat Duitsland beter is dan Portugal Postiga heeft nou gele kaart, ik hoop niet dat spelers het zo ver SCHOPPEN dat ze een rode kaart krijgen Reageren
Kloep Geplaatst: 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Neuer had de bal allang weg gemaaid, en Postiga moest nog bepalen dat hij een tackle ging maken. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.