MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) Na 18 minuten nog steeds geen doelpunt, goed bezig Qua verdediging dan, de bal positie is van Duitsland 63% en die van Portugal volgends mij 36. Ik hoop niet dat ik het fout heb. Bewerkt: 9 juni 2012 door MisterDM Reageren
thebig Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Verrassende nederlaag van Nederland. Ik geloof dat hun kans op doorgaan nu gereduceerd is tot 0. Ze gaan zelfs nog mogen oppassen dat ze niet laatste eindigen in hun poule. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Beide ploegen vallen me tot nu toe wel erg tegen zeg. Was dit nu die Poule des doods? Reageren
Kloep Geplaatst: 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Het niveau van vandaag is ongeveer even hoog als dat van gisteren. Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) De poule des saaiheid.. Editz: MostWantedKid 09 jun 2012 - 22:10 Poule des Doods? Ja, maar 'Doods' op de manier dat het geen flikker aan is Bewerkt: 9 juni 2012 door MegaPilot Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 De poule des gelijkstand? 0-0 is het nou al een hele tijd Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 De poule des gelijkstand? 0-0 is het nou al een hele tijd 1-0 voor Die Mannschaft, Mario Gomez in de 72' minuut. Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) Haha Die Mannschaft Ik heb net de goal niet gezien omdat mijn vader zo leuk was om hem op een andere zender te zetten ( owja en ik was nog in de douche gesprongen dus daarom ) Toch heb ik nog de herhaling gezien van Gomez Ik zie de Portugezen denk ik niet meer scoren vanavond.. Kansen hebben ze zat gekregen alleen ze missen telkens Bewerkt: 9 juni 2012 door MisterDM Reageren
thebig Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Dus Duitsland wint, tenzij de Portugezen het klaren in anderhalve minuut te scoren (extra tijd niet inbegrepen). En zo doet Duitsland wel wat van hen werd verwacht, in tegenstelling tot Nederland en Denemarken, die dat niet deden. Reageren
MisterDM Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland heeft gewonnen! En nu? Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland heeft gewonnen! En nu? Nu moet Nederland woensdag winnen van de Duitsers! Reageren
MegaPilot Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 (bewerkt) Gelijkspel was eerlijker geweest. 2 x lat en diverse andere kansen van Portugal. Triest EK. Bewerkt: 9 juni 2012 door MegaPilot Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Portugal heeft me aangenaam verrast, hun voorbereiding was echt zwak maar nu stonden ze er wel op het moment dat het moest. Jammer dat ze geen doelpunt konden maken want ze hadden kansen genoeg, vooral Pepe zijn schot had een grote invloed op de match kunnen hebben. Duitsland was teleurstellend, maar dat kan Nederland weer wat moed geven. Reageren
NandroDavids Geplaatst: 9 juni 2012 Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Duitsland heeft gewonnen! En nu? Nu moet Nederland woensdag winnen van de Duitsers! Nee man, gelijkspelletje is dikke prima. Dan winnen de Portugezen 'gewoon' van Denemarken en doet Duitsland dat ook 'gewoon' in de laatste speelronde. Dan hebben we aan een overwinning tegen Portugal genoeg. Ja, dat hebben we nog nooit op een eindtoernooi gedaan, maar eens moet de eerste keer zijn Reageren
Kloep Geplaatst: 9 juni 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 9 juni 2012 Gelijkspel was eerlijker geweest. 2 x lat en diverse andere kansen van Portugal. Kun je dit uitleggen? 2 x lat en diverse andere kansen is allemaal prima, maar je moet ze wel afmaken. Dat Duitsland hier wint is gewoon eerlijk, Portugal heeft niks afgemaakt en dat is hun schuld. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.