Jump to content

Toreno's last fight

tom.adema

Recommended Posts

bij de missie toreno's last fight, moet je naar zo'n heli platform gaan ergens in de stad. Daar moet je op het platform komen, eerst een paar gasten neer schieten. dan vliegt de heli weg. er ligt dan een raketlauncher. deze moet je pakken. daarna moet je die heli achtervolgen op de snelweg. maar onder tussen zitten er ook al 3 of 4 sterren politie achter me aan

dus als ik op die heli wil schieten word ik zelf ook neer geschoten.

hoe kan ik dit doen zonder dat er politie achter me aan komt en zonder politie

Delen op andere websites

bij de missie toreno's last fight, moet je naar zo'n heli platform gaan ergens in de stad. Daar moet je op het platform komen, eerst een paar gasten neer schieten. dan vliegt de heli weg. er ligt dan een raketlauncher. deze moet je pakken. daarna moet je die heli achtervolgen op de snelweg. maar onder tussen zitten er ook al 3 of 4 sterren politie achter me aan

dus als ik op die heli wil schieten word ik zelf ook neer geschoten.

hoe kan ik dit doen zonder dat er politie achter me aan komt en zonder politie

Je kan ook in de walktrough kijken:De missie.

Er staat niet dat er politie achter je aan komt.

Je moet gewoon alleen die raketlauncher gebruiken voor de helicopter,anders krijg je in de missie politie achter je aan. ;)

Delen op andere websites

wat ik heb gedaan is:

al die gastjes doodschieten, rocketlauncher pakken en met de NRG-500 motor ver vooruit de heli gereden. zodra ie toen langskwam had ik em neergeschoten, 2 raketjes erop...

klaar :)

Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...