Cabyon Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Welk land pakt volgens jou de titel? Weet Spanje de titel met succes te verdedigen, winnen de talentvolle Duitsers het EK of herhaalt Nederland de prestatie van 1988? Of wordt het dit jaar een outsider, zoals Griekenland in 2004? Reageren
BoerTijger Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Ik hoor de laatste tijd weinig vertrouwen in ons eigen elftal. Ik zet mijn geld er volledig op. Nederland wordt Europees Kampioen! Reageren
Visser23 Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Zweden natuurlijk! Zweden? Hoe kom je zo op Zweden? Haha Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Zweden natuurlijk! Zweden? Hoe kom je zo op Zweden? Haha Maar goed, ik heb dus de ballen (!) verstand van voetbal Zegt genoeg hè. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Zweden natuurlijk! Zweden? Hoe kom je zo op Zweden? Haha Maar goed, ik heb dus de ballen (!) verstand van voetbal Zegt genoeg hè. Wacht maar! Straks heeft Zweden gewonnen en dan zullen jullie wanhopig smoesjes piepen! Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Ik zie veel eerder Frankrijk of Engeland winnen. En je weet toch wel dat we het niet over vrouwenvoetbal hebben hé? Want dan kan je wel is groot gelijk hebben. Reageren
SpacyColours Geplaatst: 14 mei 2012 Rapport Geplaatst: 14 mei 2012 Ik zie veel eerder Frankrijk of Engeland winnen. En je weet toch wel dat we het niet over vrouwenvoetbal hebben hé? Want dan kan je wel is groot gelijk hebben. Wees blij dat ik geen Nederland stem! Doorgaans verliest degene waar ik op stem namelijk grandioos (waarbij ik wel moet melden dat ik altijd ben voor het land met de mooiste vlag-kleuren). Reageren
commando Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 De finale word tussen polen en ukraine, en dan wint polen... ( dat zou me wel geniaal lijken ) nee, we zullen zien... speculeren over voetbal is altijd lastig, de ene keer speel je goed de andere keer speel je minder. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 Ik hoop dat Duitsland wint en ze hebben nog wel vrij veel kans om dat te doen, dunkt me... Maar natuurlijk verwacht ik wel dat Spanje hier een stokje voor wilt steken, ik zie wel wat het geeft, ik kijk er dit jaar in ieder geval meer naar uit dan 4 jaar terug. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 17 mei 2012 Rapport Geplaatst: 17 mei 2012 Wat is er veel vertrouwen in het Nederlands elftal zeg. Wij doen kwalitatief zwaar onder voor Duitsland en Spanje. In voetbal weet je het nooit, maar ik zou er mijn geld niet op inzetten. Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Ik denk toch aan Spanje of Duitsland. Deze twee acht ik momenteel zeer aan elkaar gewaagd, en het zou een mooi affiche zijn voor de finale. Reageren
Kloep Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Ik had op Spanje gestemd. Denk dat ze wederom het sterkste team hebben. Duitsland is inderdaad ook sterk, en er is veel te veel vertrouwen in het Nederlands elftal. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 22 mei 2012 Rapport Geplaatst: 22 mei 2012 Ik denk toch Duitsland aangezien Puyol en vooral David Villa het EK niet gaan halen, vooral de laatstgenoemde is erg belangrijk voor Spanje. Ik denk dat Nederland er in de halve finale uit gaat. Reageren
myron.b Geplaatst: 29 mei 2012 Rapport Geplaatst: 29 mei 2012 Ik zie Italië,Duitsland,Spanje en Nederland wel een kans maken. Natuurlijk wordt Nederland kampioen! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.