xoex23 Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 (bewerkt) Hi, Ik heb van verschillende mensen wat oude computers gekregen. Aangezien ik graag met computers in de weer ben, wil ik van al die computers een goeie computer maken en vervolgens wat oude besturingssystemen installeren. Zo ik heb ik nog een dos upgrade (van 2.11 naar 6.22) liggen en nog wat andere oude zooi. Nu leek het mij wel leuk om een dual boot te maken tussen MS-Dos en windows 95. Nu is mijn vraag aan jullie kan dat? En zo ja hoe? Ik had zelf dus in gedachte om gewoon op een lege computer (lege/geformatteerde harde schijf) die besturingssystemen te installeren. (dus niet in een virtuele pc..) Mvg. Xoex23 Ps: Kan evt. Windows 98 er dan ook op? De hardeschijfruimte is 500 gigabyte Bewerkt: 15 mei 2012 door xoex23 Reageren
Msigamer08 Geplaatst: 15 mei 2012 Rapport Geplaatst: 15 mei 2012 Zowiezo gaat die 500gig schijf niet werken dos vindt het niet leuk http://support.microsoft.com/kb/153762 Kijk maar naar die link staat precies hoe het zou moeten Reageren
xoex23 Geplaatst: 16 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 16 mei 2012 Dat van die harde schijf had ik al wel door haha. Maar btw bedankt voor de link.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.