Jump to content

Andere router


kelwin

Recommended Posts

Dan moet de PowerLAN wel aangesloten zijn op de modem en niet op je moeder's router anders werkt het nog niet. Wat dus wel kan is:

Modem > Switch > PowerLAN & Je moeders router en dan via de PowerLAN naar jouw router.

Bewerkt: door Davedavy
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Bij mijn oma, die een nieuwe router heeft (niet de tg789vn maar de Arcadyan ARV7519 ) Ging de poorten forwarden wél static.gif

Hoewel, ik heb de porten goed geopend van een Teamspeak 3 server, maar zodra iemand op mijn teamspeak ging, met het extern IP, ging de teamspeak 3 server gelijk down. Daarna leek het of de poort weer gesloten was, hoewel de poort wel open blijft

Ik had firewall en antivirus uitgezet, maar het hielp niet.

UpNp staat aan.

Ik heb een statisch IP

De port 9987 UDP staat open.

Ik zie dit in de log: 05/31/2012 20:02:34 **UDP Flood to Host** 192.168.2.2, 9987->> 145.53.151.41, 3331 (from ATM1 Outbound

Bewerkt: door kelwin
Link to comment
Delen op andere websites

  • 3 weken later...

Hallo GTAforum,

weet iemand hier een goede router voor minder dan 45 euro, die geschikt is voor het hosten van een server? Ik heb nu een Thomson TG789VN en dit ding is rampzalig voor port-forwarding, zodoende dus ook voor server hosting.

Is deze toevallig goed?

http://www.dynabyte.nl/netwerk/bedraad-netwerk/sitecom-dsl-router-switch.html

Wij hadden precies dezelfde, ook een thomson789VN, dat ding kan inderdaad helemaal niks.

Ben nu overgestapt naar ziggo, we hebben nu een UBEE, werkt echt geweldig. Downloadsnelheid is ook redelijk, namelijk 3 MB/s.

Ik zou je echt aanraden om naar ziggo of XS4all over te stappen.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Wil mijn moeder niet, wij houden liever KPN, Ziggo kan niet hier in SPijkenisse en XS4all is veel te duur.

UPC heeft bagger service dus ja...

Je wou zeggen dat KPN geen baggere service heeft?

Ik heb 3x gebeld over hetzelfde probleem als jij hebt, als er op googled echt hele lijsten vol met mensen die hetzelfde probleem hebben. Kpn vertelde mij "Dit probleem is bij ons niet bekend".

Maar ik weet verder niet of UPC wel goede modems / routers levert.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...