Studio Salamanca Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik heb in de walktrough gelezen dat er ook ploegen staan bij boerderijen, die je achter je trekkertje kunt knuppen, maar elke keer als ik bij die locaties ga kijken staat er helemaal niks :angry: volgens de walktrough zittten ze dus wel in het spel, maar ik vind het erg krom dat ik er nog nooit 1 gezien heb terwijl ik ontzettend vaak ben wezen kijken Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 misschien in een schuur zoeken in Blueberry Accros boerderij vind jij een ploeg Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Studio Salamanca Geplaatst: 9 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 (bewerkt) oké, ik zou eens een kijkje nemen *Dit is postboosten!! dit topic kan sluiten Bewerkt: 9 juli 2005 door Studio Salamanca Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik heb in de walktrough gelezen dat er ook ploegen staan bij boerderijen, die je achter je trekkertje kunt knuppen, maar elke keer als ik bij die locaties ga kijken staat er helemaal niks :angry: volgens de walktrough zittten ze dus wel in het spel, maar ik vind het erg krom dat ik er nog nooit 1 gezien heb terwijl ik ontzettend vaak ben wezen kijken Ze zitten zeker in het spel (kijk ook naar de screenshots), waarom ze er niet altijd staan is niet duidelijk. Gewoon blijven kijken... Slotje (valt niet meer over te zeggen) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
kuyt Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 ik heb in de walktrough gelezen dat er ook ploegen staan bij boerderijen, die je achter je trekkertje kunt knuppen, maar elke keer als ik bij die locaties ga kijken staat er helemaal niks :angry: volgens de walktrough zittten ze dus wel in het spel, maar ik vind het erg krom dat ik er nog nooit 1 gezien heb terwijl ik ontzettend vaak ben wezen kijken Ze zitten zeker in het spel (kijk ook naar de screenshots), waarom ze er niet altijd staan is niet duidelijk. Gewoon blijven kijken... Slotje (valt niet meer over te zeggen) je hebt in de walktrough 3 locatie's waar ze staan bij mij staat hij altijd linksboven in voor de schuur die staat er altijd en die anderen heb ik ook nog nooit gezien Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hanff Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 de ploeg is geen ploeg maar een egalisator zoiets als een eg, en hij is er zeker anders kon ik dit stukje informatie niet geven. Hij staat links van het dorp Palomino creek in red county bij naast een 2 gebouwen tellende boerderij. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Keepertje8 Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Die vond ik vanochtend ook, ten noordoosten van fort carson. had geen flauw idee wat het was Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.