mekane Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 (bewerkt) Beste wie heeft een goede duidelijk engelse/nederlandse tut hoe ik zelf dingen kan maken in gta IV / EFLC ? dus ik bedoel kleding // t-shirts etc broeken caps enzo autos gebouwen boten helikopters en wapens ?? en het liefste gratis programma*s mvg , mekane Bewerkt: 19 mei 2012 door mekane Reageren
Sammie_GTA Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Beste wie heeft een goede duidelijk engelse/nederlandse tut hoe ik zelf dingen kan maken in gta IV / EFLC ? dus ik bedoel kleding // t-shirts etc broeken caps enzo autos gebouwen boten helikopters en wapens ?? en het liefste gratis programma*s mvg , mekane Dat doe je niet zomaar. Dit is modden en heb je een beetje ervaring voor nodig. Kijk eens bij de Master tutorial list van GTA 4 Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 19 mei 2012 Rapport Geplaatst: 19 mei 2012 Modding is een complex proces, het is niet makkelijom te doen en leren. Op het moment dat je eenmaal een auto hebt ontworpen en in GTA IV hebt staan kan je goed een half jaar verder zijn. Ik ben zelf een aantal jaar geleden begonnen met het modden van GTA San Andreas. Maar dat heb ik na 3 dagen opgegeven, bedenk dus: Het is niet even iets maken maar je echt verdiepen in iets. Je moet gaan leren werken met verschillende programma's, code's enzovoorts. De eerste stapjes kun je hier natuurlijk gewoon op GTAForum vinden, en dan wel hier. Via meerdere tuts ga je het dan leren, en mocht je er niet uit komen staat er altijd een enthousiasteling klaar met uitleg! Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.