NeverMyWorld Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Hallo, ik heb tijdens online gamen last van Lag, Als ik Cod speel dan merk ik dat als ik een grenade gooi en dan word gedood dat er dan in de killcam geen grenade gegooid word door mij, alsof ik iets doe wat niet gebeurd. Ik heb er aardig veel last van. Ik heb ziggo als isp, en mijn pc is met kabel verbonden aan de router, die er naast staat (1 meter). De router is een Netgear WNR3500L, ik heb de firmware al geupgrade, de UTP kabel al vervangen etc. Wat kan ik nu nog doen? Virus scannen ofzo? De speedtest is ineens enorm veranderd, eerder had ik een download snelheid van ongeveer 40 MB/s en nu nog maar 8, dit is echt raar, kan ik ook mijn driver ofzo updaten voor de netwerkkaart? Ik weet helaas niet welke ik nodig heb, Mijn netwerkkaart is een Realteak GBE Pci family card. Ik gebruik Windows 7 64-bit. Nu heb ik speedtest opnieuw gedaan en dit is nu het resultaat? Bedantk! >>> Door Svenie: Topic verplaatst naar Hardware forum.<<< Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Misschien moet je je lach in houden? Je internet is goed, aangezien je aangaf dat je COD speelt, kan het ook zijn dat de server waar in je speelt laggt , en niet jij , daarom is het handig aan mede spelers te vragen of zij ook last hebben van lagg. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Misschien moet je je lach in houden? Je internet is goed, aangezien je aangaf dat je COD speelt, kan het ook zijn dat de server waar in je speelt laggt , en niet jij , daarom is het handig aan mede spelers te vragen of zij ook last hebben van lagg. Ik heb het helaas, bij elke server. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Ook in Singleplayer? Het licht dan misschien aan je PC. Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 (bewerkt) Ook in Singleplayer? Het licht dan misschien aan je PC. Nee, in singleplayer loopt alles super. Mijn pc kan namelijk nog wel even mee. AMD Phenom 2 X4 3.4 GHz 8GB RAM (Kingston) 2TB HDD Asus EAH6890 1GB Kan het ook aan het modem liggen, zo'n standaard modem van Ziggo. Bewerkt: 20 mei 2012 door GloriousDa7 Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Er is inderdaad een probleem met je connectie, game je draadloos of bekabeld? Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Er is inderdaad een probleem met je connectie, game je draadloos of bekabeld? Bekabeld, de router staat 1 meter naast mijn pc. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 (bewerkt) Is het voor jou mogelijk om eens proberen te gamen met een directe verbinding uit het modem? Dus : Modem - PC , als het dan niet laggt licht het aan de router, als het dan wel laggt zou ik even contact opnemen met Ziggo. Bewerkt: 20 mei 2012 door Davedavy Reageren
NeverMyWorld Geplaatst: 20 mei 2012 Auteur Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Is het voor jou mogelijk om eens proberen te gamen met een directe verbinding uit het modem? Dus : Modem - PC , als het dan niet laggt licht het aan de router, als het dan wel laggt zou ik even contact opnemen met Ziggo. Zal het even proberen, de modem staat namelijk naast de router. Reageren
Sublime Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Ook in Singleplayer? Het licht dan misschien aan je PC. Haha, "licht" is niet echt het goede woord hier. Ik kwam dit ook al een keer eerder tegen op dit forum, maar het moet dus "ligt" zijn. Reageren
Davedavy Geplaatst: 20 mei 2012 Rapport Geplaatst: 20 mei 2012 Hmm, nooit geweten , komt misschien door me dialect , ik zal er op letten volgende keer Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.