Majinaii Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 Hey, als ik deze download en installeer...en ik ga met mijn save game verder...staat ie er dan altyd in die hotcoffee mod....en wat moet ik doen om hem weg te halen??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 9 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 9 juli 2005 de originele main.scm instaleren (die is vervangen door diegene van de mod) PS. een savegame is niet met een andere main.scm te combineren Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majinaii Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 hoe installeer ik dat main.scm dan?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 10 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 even zoeken naar de lokatie en dan kopieeren... Er is ergens een topic waar de originele als bijlage bij een post zit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Majinaii Geplaatst: 10 juli 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 10 juli 2005 dus even samengevat als ik de mod heb gedownload moet ik em in die map zetten het bestand main.scm uit diezelfde map moet ik kopieren, en ergens anders neerzetten,zodat ik em later weer terugkan zetten...toch? en in welke map moet het? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.